Науково-методичний центр
 управління освіти м. Енергодара

Досвід
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Архів матеріалів
« 1 2 ... 65 66 67 68 69 ... 74 75 »


        Шановні вчителі! З 30 березня по 27 квітня 2010 року в рамках програми «Партнерство у навчанні» Міністерство освіти і науки України спільно з компанією «Майкрософт Україна» за підтримки дослідницької компанії Cross Tab Research of Bellevue (Вашингтон, США) проводить анкетування вчителів загальноосвітніх навчальних закладів з питань використання інформаційно-комунікаційних технологій.
       Беручи участь у цьому опитуванні, ви отримуєте можливість приєднатися до багаторічного міжнародного дослідження педагогів-новаторів, яке проводиться з метою надання консультативної допомоги в ухваленні рішень під час формування освітньої політики як в Україні, так і в усьому світі. 
      Опитування передбачає збір інформації про ваші переконання як викладача, педагогічний досвід та результати використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Тривалість опитування - близько 25 хвилин. 
      Анкетування здійснюватиметься через мережу Інтернет в режимі он-лайн за такою веб-адресою:
http://survey.euro.confirmit.com/wix1/p351148750.aspx .
      Просимо взяти участь у проведенні досліджень.
      Інформуємо також, що всі вчителі, які прагнуть використовувати інноваційні технології навчання, можуть зареєструватися в мережі Партнерство в навчанні на сайті


Ласкова Н.О., методист НМЦ

Переглядів: 1498 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Березень-31 | Коментарі (0)

17-19 березня в м. Києві пройшла Міжнародна виставка «Сучасні навчальні заклади – 2010».

За підсумками конкурсу дипломами нагороджено колективи Науково-методичного центру, ЕНВК №1, ЕНВК №5, ЕЗОШ №7, ЕНВК "ДНЗ-ЗНЗ" №10, ДНЗ №13, ДНЗ №16.

Вітаємо! Зичимо подальших творчих успіхів на освітянській ниві!

Переглядів: 1076 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Березень-30 | Коментарі (0)

   Шановні освітяни м.Енергодара, Науково-методичний центр управління освіти пропонує вашій увазі інформацію про нові публікації в фахових періодичних виданнях, які передплачує НМЦ. Якщо вас зацікавить викладений матеріал звертайтесь до бібліотеки НМЦ.
   1. Білоус К., Кузьменко Н. Наступність у роботі школи [Текст ]К.Білоус,Н.Кузьменко// Директор школи.-2010.-Січень.-(№4).- С.11-16.
   Автори розкривають особливості функціонування навчально-виховного комплексу: реалізація шкільного проекту «До школи з радістю»; модель компетентного випускника ДНЗ і учня початкової школи; модель взаємодії дошкільного закладу і школи І-ІІ ступенів.
   2. Волканова В.В. Моніторинг ( глосарій) [Текст] / В.В. Волканова// Завучу. Усе для роботи.- 2010.- №3.- С.2-13.
   Автор пропонує невеликий глосарій з визначення моніторингу та понять, які зустрічаються при вивченні даної проблеми.
   3. Іщенко І.А., Шалаєва В.В. Формування професійної компетентності керівників навчальних закладів[Текст] / І.А.Іщенко, В.В.Шалаєва // Управління школою .- 2010.- №3.- С.2-9.
   У статті подано модель професійної компетентності керівника навчального закладу, розроблено методичні рекомендації щодо оцінки його діяльності. Особлива увага приділена самоосвітній діяльності керівника.
   4. Городницька Я. Аспекти методичної роботи школи[Текст]/Я.Городницька // Директор школи. - 2010.- Січень (№3) .- С.1-9.
   З досвіду роботи: план-сітка методичної й організаційної роботи заступника; організація і проведення внутрішньошкільного контролю; проблематика педагогічних рад; методична карта вчителя.
   5. Денисенко Т.В.Система стимулювання освітньої діяльності[Текст] / Т.В.Денисенко// Управління школою .- 2010.- №3.- С.10-15.
   У статті висвітлено досвід гімназії щодо мотивації персоналу та школярів до розвитку творчості, прояву ініціативи, підвищення професійної компетенції. Автором представлено види заохочень для учнів і педагогів за досягнення високих результатів. Представлена модель розкриває шляхи реалізації однієї з важливих управлінських функцій – мотивації підлеглих.
   6. Дяченко Н.І. Сучасні виховні технології в системі роботи класного керівника[Текст] /Н.І.Дяченко // Класному керівнику. Усе для роботи.-2010.-№1.- С.4-10.
   Автор наголошує, що успіх та ефективність упровадження будь-якої виховної технології в систему виховної роботи залежить від професіоналізму й компетентності, готовності до організації інноваційної діяльності педагога.
   7. Євдокимова Н. У пошуках освітніх технологій[Текст]/ Н.Євдокимова// Директор школи. – 2010.- Січень( №4) .- С.1,12.
   Процеси інфантилізації, котрі охопили весь світ, значною мірою відображаються на якості освіти. Результати зовнішнього незалежного тестування підтверджують, що 9% абітурієнтів у 2009 році отримали бали нижче 124 і були не допущені до вступних іспитів. Це досить високий процент неуспішності учнів загальноосвітніх шкіл. Тому питання якості освіти є вельми актуальним. Автор статті стверджує, що освіта - соціокультурна умова розвитку особистості: управління якістю освіти: стан,проблеми, перспективи: рання профілізація: принципи профілізації розвивальної освіти.
   8. Рибіна М.В. Упровадження компетентнісно орієнтованого підходу[Текст] /М.В.Рибіна// Управління школою .- 2010.- №4.- С.12 – 26.
   Автор статті у вигляді таблиць, схем, моделей представила своє бачення реалізації компетентнісно орієнтованого підходу в навчанні
   9. Жерносек І. Загальноосвітні навчальні заклади сьогодні і завтра[Текст]/ І.Жерносек// Освіта України. – 2010.- Лютий (№9).- С.7.
   Автор визначає три складові діяльності загальноосвітніх навчальних закладів у 2010 році і перспективу їх розвитку як освіти в цілому.
Перша – рівень, ефективність і результативність управлінської діяльності цими навчальними закладами через управління і відділи освіти;
друга – прискорена розробка нової концепції інноваційної технології освіти;
третя – складова - фінансово – економічний і правовий статус загальноосвітнього закладу і педагогічної науки.
   10. Крижко Е. Пропонуємо стратегію [Текст] / Е.Крижко // Директор школи .- 2010.- Лютий (№5). – С.4-6.
   Автор розглядає модель школи як дидактичного проекту: полівалентність педагогічної системи; персоналізація навчально – виховного простору; реалізація проекту зі створення відкритої цифрової школи.
   11. Крючкова І. Грані індивідуалізації[Текст]/І.Крючкова // Директор школи .- 2010.- Лютий (№5). – С.10-14.
   Автор стверджує, що проблему індивідуалізації навчання можна вирішити через організацію діагностичної й аналітичної діяльності; запровадження уроків рефлексії й корекції; створення багатопрофільних класів.
  12. Орлова І.А. Рівний доступ до якісної освіти – виклик третього тисячоліття! [Текст]/ І.А.Орлова // Управління школою .- 2010 .- №4. – С.27-31.
   У статті висвітлено шляхи вирішення освітніх проблем щодо формування компетентного спеціаліста в Україні. Автор використовує систему едукаційних етосів, утілення яких дозволить забезпечити рівний доступ до якісної освіти.
   13. Проект Концепції розвитку дошкільної освіти на 2010-2016 рр. [Текст]//Дошкільне виховання. – 2010.- №2.- С.2-7.
   Департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН України пропонує обговорити цей документ у педагогічних колективах і надсилати свої пропозиції на адресу МОН України.
 
 
Підготувала методист НМЦ, Холодуліна Н.І.
Переглядів: 1407 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Березень-26 | Коментарі (0)

   Відповідно до плану роботи Науково-методичного центру управління освіти та на виконання наказу Науково-методичного центру від 17 лютого 2010 року №05 «Про проведення міського конкурсу мультимедійних проектів «Професія майбутнього» 15 березня 2010 року було проведено міський конкурс мультимедійних проектів «Професія майбутнього».
Переглядів: 939 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Березень-25 | Коментарі (0)


      Сьогодні, 25 березня 2010 року, на базі ЕНВК № 1 для учасників міської творчої групи з ІКТ відбулося практичне заняття по створенню тестових завдань за допомогою тестових оболонок. 
      На занятті були присутні: Зарубіна Н.Г.(ЕЗОШ № 7), Пантюшина Т.А. (ЕЗОШ № 7), Попкова О.П.(ЕНВК № 5), Мамадалієва Т.М. (ЕНВК № 5), Лазарєва Т.П.(ЕБГ «Гармонія»), Колобова Л.В.(ЕБГ «Гармонія»), Сисоєва Л.Г.(ЕБГ «Гармонія»), Чудакова О.Є.(ЕНВК № 1), Пастернак І.І.(ЕЗОШ № 6).
      Вчитель інформатики ЕНВК № 1 Ройко О.В. познайомила учасників групи з тестовою оболонкою Шестопалова Є.А.
      Контрольно-діагностична система TEST-W (далі TEST-W) призначена для перевірки знань тестуванням на комп'ютері. Вихідний тест може мати будь-яку кількість питань (рекомендується від 30 до 50 і більше).
     З вихідного тесту методом випадкового вибору послідовно виводиться задана кількість питань (наприклад, 25). Таким чином, кожен учень одержує свій, відмінний від сусідів, набір питань, що забезпечує індивідуалізацію і об'єктивність оцінки. На кожне питання тесту пропонується 5 варіантів відповідей, серед яких від одного до трьох вірних. Учню треба вказати правильні, на його думку відповіді, і перейти до наступного питання. Час відповіді на тест обмежений. Рекомендується проводити тестування протягом 10-15 хвилин для кількості питань 20-25.
      Вчителі самостійно виконали запропоновані Ройко О.В. тести, а потім опановували навігацію, вчилися складати тестові завдання в оболонці TEST-W.  
     Даною тестовою оболонкою можуть користуватися вчителі будь-яких навчальних дисциплін при складанні тестових завдань для перевірки знань учнів.

   Домашнє завдання для учасників творчої групи з ІКТ на квітень:
1. Детально опрацювати матеріали практичного заняття.
2. Скласти тестові завдання для учнів з предмету, який викладає вчитель.
3. Перевірити знання учнів за складеними тестами.
4. Провести опитування серед учнів на предмет роботи з тестами на уроці.
5. Матеріали домашнього завдання внести до власного портфоліо.  

Ласкова Н.О., методист НМЦ

 




Переглядів: 1357 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Березень-25 | Коментарі (0)

 
17-19 березня в м. Києві пройшла Міжнародна виставка «Сучасні навчальні заклади – 2010».
   Педагогічний колектив ДНЗ № 13 «Золота рибка» м. Енергодара під керівництвом завідувача Голової В.Д. представив свої наробки за матеріалами інноваційної діяльності закладу з теми: «Соціально-емоційний розвиток особистості в умовах сучасного ДНЗ» та отримав високу нагороду: бронзову медаль та диплом виставки за номінацією «Інноватика в принципах і механізмах функціонування освітнього закладу випереджаючої освіти для сталого розвитку».
   На виставку було представлено матеріали роботи проектної групи за результатами експериментальної роботи ДНЗ в 2005-2008 рр., під керівництвом ЗОІППО в особах Крутій К. Л., доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри дошкільної освіти і Байєр О.М., кандидата психологічних наук, старшого викладача кафедри дошкільної освіти.
   Також представлені матеріали подальшої роботи закладу за напрямком соціально-емоційного розвитку вихованців впродовж 2008-2010 років. Запропоновані матеріали, описані в перспективному педагогічному досвіді «Соціально-емоційний розвиток особистості в умовах сучасного ДНЗ» вихователем-методистом ДНЗ Балагуровою І.В. та представлені на 13 обласному конкурсі «Методист року», який посів 1 місце в номінації «Вихователь-методист». 
   Провідною ідеєю досвіду є формування соціально-адаптованої особистості з раннього віку, як складової психологічної готовності дитини до навчання в школі, а також загальної успішності в житті.
   Склад проектної групи ДНЗ №13: вихователь-методист Балагурова І.В., практичний психолог Юрасова Т.А., вихователі Яресько Г.П., Болжаларська Н.М., Приймак І.М., Гулакова С.В., Павлова К.Ю., Сідєльнікова Н.П., муз керівники Дріждєва О.В., Капранова С.В., фізкерівник Рогожина О.В., вихователь із зображувальної діяльності Поліщук Т.Г.
 
   Щиро Вас вітаємо!
 
 

 
Середа Т.І. методист НМЦ
 
 
Переглядів: 869 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Березень-25 | Коментарі (0)

   29–30 березня 2010 року на базі ЦДЮТ будуть проводитися майстер-класи для вчителів початкових класів.
   Початок роботи о 08 00 годині.
   Надаємо плани роботи:
Гурток ,,Золоті руки”
   Керівник: Мосунова Тетяна Геннадіївна
   Місце проведення: каб. № 19
   Тема: «Незвичайне в повсякденному»: «Інтеграція техніки поліетиленової пластики до різних видів декоративно – прикладного мистецтва» (знайомство з поліетиленовою пластикою та її можливостями)
   Мета: впровадження інноваційних технологій в педагогічний процес розвитку творчих здібностей дитини.
   Обладнання, матеріали: гострі ножиці, дизайнерський ніж (можна для різки паперу), синтетичні нитки, різнокольоровий папір і картон, циркуль, олівець, клей, дріт, різнокольорові поліетиленові пакети, степлер.
   І заняття. Знайомство з основами техніки «поліетиленова пластика»
1. Звичайний матеріал – незвичайне застосування. Знайомство з видами поліетиленової пластики, її властивостями, можливостями застосування.
2. Підготовчий етап:
   2.1 технологія виготовлення лекал-шаблонів;
   2.2 правила і прийоми нарізки поліетилену;
   2.3 правила і прийоми намотки поліетиленових стрічок на шаблон.
3. Освоєння базового напрямку «поліетиленова пластика» - техніка «пушистики». Ескіз майбутнього виробу.
4. Знайомство з технікою «стрічкова поліетиленова пластика:
   4.1 ознайомлення з основами техніки;
   4.2 правила і прийоми роботи в техніці «стрічкова поліетиленова пластика».
5. Закріплення матеріалу. Домашнє завдання: виготовлення авторського виробу з поєднанням двох технік «поліетиленової пластики»
   ІІ заняття. Інтеграція поліетиленової пластики до видів відомих народних ремесел
1. Знайомство з технікою «об’ємна поліетиленова пластика»:
   1.1 правила і прийоми виготовлення «модуля» (розрізання, закріплення);
   1.2 правила і прийоми збірки виробу із модульних елементів.
2. Творчо-практична робота в техніці поліетиленова пластика.
3. Презентація творчих робіт слухачів майстер-класу.
4. Практичне застосування виробів із поліетилену: костюми, реквізит. Творче завдання: «Поліетиленовий світ».
5. Майстер-клас «поліетиленова пластика» для мене це……..(анкета).
6. Підведення підсумків.
 
Гурток «Солоне тісто»
   Керівник: Гулак Вікторія Геннадіївна Місце проведення: каб. № 22
   Тема: «Квіти»
   Мета: Ознайомлення з інноваційними технологіями при роботі з солоним тістом.
   Обладнання, матеріали: стейки, горшечки, кускове тісто, склянка з водою, різак, вологі серветки, фольга, фарби, лак.
   I заняття. Знайомство з основами технології виготовлення виробів з солоного тіста
1. Розповідь про солоне тісто (технологія виготовлення).
2. Розгляд наглядного матеріалу, підбір квітів.
3. Виготовлення вибраної композиції.
   II заняття. Виготовлення авторського виробу з солоного тіста
1.Підбір фарби для роботи.
2.Розфарбовуємо роботи.
3.Розгляд та обговорення творчих робіт вихователів.
4.Підведення підсумків роботи майстер-класу.
Переглядів: 4184 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Березень-25 | Коментарі (0)

   Для використання матеріалів в розрізі других обласних педагогічних читань з гуманної педагогіки ,,Філософія Симона Соловейчика. Погляд на дитину” в НМЦ (каб.15) є твори
С.Соловейчика в електронному вигляді: ,,Педагогика для всех” та ,,Учение с увлечением”.
 
 
Методисти НМЦ Добрева А.І., Середа Т.І.
Переглядів: 824 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Березень-25 | Коментарі (0)

   01 квітня 2010 року буде проведено міський етап Конкурсу впроваджених навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» «Інтернет очима дітей» з метою залучення громадськості до проблем «небезпечного» Інтернету, озброєння вчителів, учнів та їх батьків знаннями щодо ефективного й безпечного використання ресурсів всесвітньої мережі знань і захисту своїх прав та інтересів у процесі роботи в Інтернеті.
Переглядів: 742 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Березень-24 | Коментарі (0)

   Уточнення щодо організації вивчення рівня навчальних досягнень учнів 3-х класів ЗНЗ буде надано пізніше.
 
 
Добрева А.І., методист НМЦ
Переглядів: 1059 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Березень-19 | Коментарі (0)

Форма входу

Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz