23.10.2014 року у Науково-методичному центрі відбувся семінар-практикум для соціальних педагогів ДНЗ та ЗНЗ міста «Робота соціального педагога зі сприяння соціалізації дітей з особливими потребами у шкільному середовищі та захист їх прав».
Метою семінару було вивчення й аналіз індивідуальних особливостей адаптації (дезадаптації) дітей з особливими потребами, закономірностей розвитку особистості, що має певні фізичні відхилення, удосконалення навичок соціально-педагогічної допомоги такій категорії дітей.
У ході практикуму соціальні педагоги з’ясували причини психолого-соціальних проблем дітей з особливими потребами та алгоритм роботи соціальних педагогів у навчальному закладі з дітьми з особливими потребами.
21 жовтня 2014 року в Науково-методичному центрі управління освіти відбулась зустріч представників Науково-методичного центру, Навчально-тренувального центру ВП ЗАЕС і профорієнтаторів навчальних закладів міста з викладачами Запорізького національного технічного університету (ЗНТУ).
Під час зустрічі обговорювались заходи щодо подальшої профорієнтаційної співпраці з навчальними закладами міста. З новими правилами прийому до ВНЗ ознайомив присутніх Пархоменко А.В., відповідальний секретар приймальної комісії ЗНТУ. Про роботу підготовчих курсів ЗНТУ розповів декан факультету довузівської підготовки Соколов Є.П.
В ході зустрічі було обговорено питання організації підготовчих курсів вищого навчального закладу на базі Енергодарської загальноосвітньої школи №2. Цього ж дня проведено інформаційні зустрічі з випускниками шкіл міста.
Інформація про Запорізький національний технічний університет:
20.10.2014 р. Науково-методичним центром управління освіти Енергодарської міської ради спільно з адміністрацією ЕБГ «Гармонія» проведено теоретико – практичний семінар для педагогів закладу з теми: «Реалізація діяльнісного підходу до навчання як складової впровадження нового Державного стандарту освіти». В ході семінару були актуалізованні знання про дидактичні принципи та засади діяльнісного підходу, охарактеризовані показники для аналізу уроку з використанням діяльнісного підходу. Учасники семінару відпрацювали практичні навички постановки задач, складання завдань з урахуванням діяльнісного підходу.
Анкетування педагогів - учасників семінару показало актуальність обраної теми, доцільність запропонованих форм роботи, які сприяли підвищенню рівня педагогічної компетентності.
Звернення Президента України щодо реалізації Мирного плану
та зміцнення обороноздатності держави
Дорогі співвітчизники!
У вересні, майже місяць тому, у Мінську було ухвалено протокол щодо реалізації Мирного плану Президента України. Саме в цей час відбувся Саміт НАТО в Ньюпорті.
Чого ж вдалося добитися за цей непростий час, що минув від моменту підписання?
- реєстрація бажаючих взяти участь у пробному ЗНО відбудеться з 01 листопада по 15 грудня 2014 року;
- сесії пробного тестування призначено на 21 березня 2015 року (з української мови і літератури) та на 28 березня 2015 року (англійської мови, біології, географії, іспанської мови, історії України, математики, німецької мови, російської мови, фізики, французької мови, хімії);
- учасникам пробного ЗНО надаватиметься можливість скласти тести з української мови та літератури, математики двох рівнів складності (базового та поглибленого).
16 жовтня 2014 року Науково-методичним центром проведено засідання школи молодого педагога ДНЗ з проблеми «Організація рухової діяльності дітей дошкільного віку». Молодим педагогам надана консультація щодо ведення нормативної документації інструкторів з фізичної культури, проведено інтерактивну гру, яка дала можливість показати молодим педагогам свої знання щодо використання різних форм організації фізкультурно-оздоровчої роботи.
15.10.2014 року Науково-методичним центром управління освіти на базі опорного закладу, Енергодарського багатопрофільного ліцею, було проведено теоретико-практичний семінар для заступників директорів, які відповідають за організацію профільного навчання в школах.
У ході семінару розглядались питання щодо ефективного застосування напрямів і форм методичної роботи з педагогами допрофільного та профільного навчання. Під час круглого стола учасники семінару обмінялися досвідом проведення методичної роботи з названою категорією педагогів.
06 вересня 2014 року набув чинності Закон України "Про вищу освіту" (від 01.07.2014 № 1556-VII); окремі статті розділу VIII закону висвітлюють питання прийому до вищих навчальних закладів (детальніше - ТУТ).
Міністерство освіти і науки України наказом № 1121 від 01.10.2014 р. затвердило програми зовнішнього незалежного оцінювання для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти, з української мови і літератури, історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, російської мови, іноземних мов (англійської, німецької, французької, іспанської). Програми розміщено на сайті ДпРЦОЯО за адресою: http://dneprtest.dp.ua/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=392&Itemid=64.
Пропонуємо також ознайомитися з матеріалами круглого столу «Підсумки вступної кампанії 2014» за участю першого заступника Міністра освіти і науки України І.Р. Совсун, директора Українського центру оцінювання якості освіти І.Л. Лікарчука. Під час круглого столу були окреслені перспективні зміни вступних кампаній у зв'язку із набуттям чинності нового Закону України "Про вищу освіту". Посилання на відеозапис: http://www.youtube.com/watch?v=y-6snN5rZeo.
13 жовтня 2014 року в рамках акції «Майбутній студент» в навчальних закладах міста проведено інформаційні зустрічі старшокласників з представниками Запорізького факультету Київського національного університету культури і мистецтв та Міжнародного класичного університету "Україна-Південь" (м. Миколаїв) Читати далі...
В освітній системі міста Енергодара велика увага приділяється підвищенню якості управління інноваційною діяльністю педагогів та оновленню управлінських функцій в умовах реформування освіти.
10 жовтня 2014 року Науково-методичним центром управління освіти Енергодарської міської ради проведено семінар для завідувачів ДНЗ з теми «Актуальні аспекти підвищення якості управління інноваційною діяльністю педагогів дошкільних навчальних закладів», в ході якого розглянуто етапи впровадження нововведень у практику роботи дошкільного закладу, причини управлінських невдач в ході їх впровадження та ознайомлено учасників з критеріями оцінювання власної інноваційної діяльності.