22.01.2014 рокуНауково-методичним центром управління освіти
проведено педагогічний міст на тему «Профорієнтація через навчальний предмет»,
учасниками якого були методисти НМЦ, заступники директорів та профорієнтатори
навчальних закладів. В ході заходу учасники були ознайомлені з основнимиформами і методами профорієнтаційної роботи
учителя-предметника, поділилися досвідом використання профорієнтаційних заходів
в урочній та позаурочній діяльності
вчителя.
Щоб дійти до мети , потрібно насамперед йти . О.
Бальзак Мета: познайомитися з головними
завданнями та принципами профорієнтації в навчальному закладі, формами і
методами профорієнтаційної роботи вчителя - предметника при вивченні програмних
тем;
-
показати можливість вирішення профорієнтаційних завдань під час проведення
уроків та особливості підготовки вчителя - предметника до проведення
профорієнтаційної роботи на уроці;
-
представити приклади розв'язання задач профорієнтації на навчальних предметах.
План:
1 . Профорієнтаційна робота в школі і її головні завдання.
2 . Основні принципи профорієнтаційної роботи в школі.
3 . Провідний напрям профорієнтації школярів - профорієнтація через навчальний
предмет.
4 . Етапи роботи вчителя - предметника.
5 . Професіографічні картки.
6 . Урок - основна форма організації пізнавальної діяльності учнів.
7 . Форми і методи профорієнтаційної роботи вчителя - предметника.
8 . Взаємозв'язок навчальних предметів та професійної сфери.
9 . Профорієнтація в діяльності вчителя –предметника. Приклади.