Науково-методичний центр
 управління освіти м. Енергодара

Досвід
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 13
Гостей: 13
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Січень » 23

22.01.2014 року  Науково-методичним центром управління освіти проведено педагогічний міст на тему «Профорієнтація через навчальний предмет», учасниками якого були методисти НМЦ, заступники директорів та профорієнтатори навчальних закладів. В ході заходу учасники були ознайомлені з основними  формами і методами профорієнтаційної роботи учителя-предметника, поділилися досвідом використання профорієнтаційних заходів в урочній та  позаурочній діяльності вчителя.

Щоб дійти до мети ,
потрібно насамперед йти .
О. Бальзак
Мета: познайомитися з головними завданнями та принципами профорієнтації в навчальному закладі, формами і методами профорієнтаційної роботи вчителя - предметника при вивченні програмних тем;
           - показати можливість вирішення профорієнтаційних завдань під час проведення уроків та особливості підготовки вчителя - предметника до проведення профорієнтаційної роботи на уроці;
           - представити приклади розв'язання задач профорієнтації на навчальних предметах.

План:
1 . Профорієнтаційна робота в школі і її головні завдання.
2 . Основні принципи профорієнтаційної роботи в школі.
3 . Провідний напрям профорієнтації школярів - профорієнтація через навчальний предмет.
4 . Етапи роботи вчителя - предметника.
5 . Професіографічні картки.
6 . Урок - основна форма організації пізнавальної діяльності учнів.
7 . Форми і методи профорієнтаційної роботи вчителя - предметника.
8 . Взаємозв'язок навчальних предметів та професійної сфери.
9 . Профорієнтація в діяльності вчителя –предметника. Приклади.

Детальніше…


Переглядів: 830 | Додав: KissLove | Дата: 2014-Січень-23 | Коментарі (0)

Форма входу

Пошук
Календар
«  Січень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz