Головна » 2014 » Січень » 23 » Педагогічний міст «Профорієнтація через навчальний предмет»
10:36 Педагогічний міст «Профорієнтація через навчальний предмет» |
22.01.2014 року Науково-методичним центром управління освіти
проведено педагогічний міст на тему «Профорієнтація через навчальний предмет»,
учасниками якого були методисти НМЦ, заступники директорів та профорієнтатори
навчальних закладів. В ході заходу учасники були ознайомлені з основними формами і методами профорієнтаційної роботи
учителя-предметника, поділилися досвідом використання профорієнтаційних заходів
в урочній та позаурочній діяльності
вчителя. Щоб дійти до мети , потрібно насамперед йти . О.
Бальзак
Мета: познайомитися з головними
завданнями та принципами профорієнтації в навчальному закладі, формами і
методами профорієнтаційної роботи вчителя - предметника при вивченні програмних
тем;
-
показати можливість вирішення профорієнтаційних завдань під час проведення
уроків та особливості підготовки вчителя - предметника до проведення
профорієнтаційної роботи на уроці;
-
представити приклади розв'язання задач профорієнтації на навчальних предметах.
План:
1 . Профорієнтаційна робота в школі і її головні завдання.
2 . Основні принципи профорієнтаційної роботи в школі.
3 . Провідний напрям профорієнтації школярів - профорієнтація через навчальний
предмет.
4 . Етапи роботи вчителя - предметника.
5 . Професіографічні картки.
6 . Урок - основна форма організації пізнавальної діяльності учнів.
7 . Форми і методи профорієнтаційної роботи вчителя - предметника.
8 . Взаємозв'язок навчальних предметів та професійної сфери.
9 . Профорієнтація в діяльності вчителя –предметника. Приклади.
Детальніше…
|
Переглядів: 828 |
Додав: KissLove
| Рейтинг: 5.0/1 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|