УВАГА! Запрошуємо вчителів, батьків, учнів взяти участь в обговоренні теми "Інновації в системі освіти міста: проблеми та перспективи" на форумі нашого сайту.
Об’єктом соціологічного дослідження є стан та перспективи впровадження
педагогічних інновацій в діяльність системи освіти міста в цілому та
дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних закладів зокрема.
Предмет дослідження – потреби соціокультурного середовища
(педагогів, управлінців, учнів та їх батьків) у характері інноваційних
перетворень в освітній системі.
Метою дослідження є створення моделі науково-методичного
супроводу інноваційної діяльності
педагогічних колективів.
Завданнями дослідження є визначити:
- рівень ефективності вже
діючих педагогічних інновацій;
- ступінь готовності
педагогів, адміністрації закладів до впровадження педагогічних інновацій
(мотивація, необхідні знання та уміння);
- напрями інноваційної
діяльності, які відповідають запитам соціокультурного середовища.
Гіпотеза
дослідження. Здійснення інноваційних змін передбачає урахування
соціально-економічних, соціально-педагогічних умов, менталітету мешканців
малого міста, оскільки вони впливають як на потреби суспільства в характері
інноваційних перетворень, так і на перебіг інноваційних процесів.