Науково-методичний центр
 управління освіти м. Енергодара

Досвід
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2010 » Лютий » 09
                                                                       Додаток 1
                                                                       до наказу Міністерства освіти і науки
                                                                       від 11.03.2009 р. № 233
 
 
УМОВИ
проведення Всеукраїнського огляду-конкурсу
на кращий стан фізичного виховання в навчальних закладах України
 
1.Загальні положення.
   Фізичне виховання учнів дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів є невід’ємною складовою освіти, що забезпечує можливість набуття кожною дитиною необхідних знань про здоров’я та засоби його зміцнення і спрямоване на формування в неї фізичного, соціального та духовного здоров’я, на вдосконалення фізичної та психічної підготовки, на ведення активного довготривалого життя та професійної діяльності.
   Фізичне виховання дітей та учнівської молоді реалізується через систему взаємопов’язаних форм організації фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи, до яких відносяться: заняття з фізичної культури, спортивне тренування, самостійні заняття, участь у фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходах.
   Всеукраїнський огляд-конкурс на кращий стан фізичного виховання в навчальних закладах України спрямований на активізацію роботи з фізичного виховання, виявлення та розповсюдження передового досвіду, пропаганду здорового способу життя серед усіх учасників навчально-виховного процесу, стимулювання педагогічних колективів навчальних закладів до творчої діяльності.
 
2. Мета огляду-конкурсу.
   Головною метою огляду-конкурсу є піднесення ролі фізичного виховання в умовах переходу на новий зміст, структуру та 12-річний термін навчання, пропагування засад здорового способу життя серед дітей та учнівської молоді.
 
3. Завдання огляду-конкурсу.
   3.1. Виявлення стану фізичного виховання в навчальних закладах України.
   3.2. Пошук сучасних ефективних форм і методів організації процесу фізичного виховання, орієнтованих на розвиток особистості.
   3.3. Пропагування досвіду роботи з фізичного виховання кращих фахівців фізичного виховання та кращих навчальних закладів.
   3.4. Визначення ефективності діяльності місцевих органів виконавчої влади, як засновників навчальних закладів, щодо їх фінансового та матеріально-технічного забезпечення.
 
4. Керівництво оглядом-конкурсом. 
   4.1. Організаційне керівництво оглядом-конкурсом здійснює Всеукраїнський оргкомітет. Призерів і переможців конкурсу визначає журі.
   4.2. В Автономній Республіці Крим, областях, м.м. Києві і Севастополі огляди-конкурси проводять відповідно республіканський, обласні та міські оргкомітети і журі, до складу яких входять керівники і працівники органів управління освіти, інститутів післядипломної педагогічної освіти, працівники управлінь з фізичного виховання та спорту Комітету з фізичного виховання та спорту МОН України, досвідчені вчителі, представники професійних та творчих спілок.
   4.3. В районах (містах) огляди-конкурси проводять відповідно районні (міські) оргкомітети і журі, до складу яких входять працівники управлінь освіти і науки районних (міських) державних адміністрацій, досвідчені вчителі, представники професійних та творчих спілок.
 
5. Порядок проведення огляду-конкурсу.
   5.1. Щорічно проводити Всеукраїнський огляд-конкурс на кращий стан фізичного виховання в дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних (СДЮШОР. ДЮСШ) навчальних закладах за номінаціями:
- 2008-2009 навчальний рік – сільські, міські дошкільні навчальні заклади ДНЗ компенсуючого типу та НВК (за віком);
- 2009-2010 навчальний рік – сільські, міські загальноосвітні навчальні заклади, загальноосвітні школи-інтернати, школи-інтернати для дітей сиріт, спеціальні школи-інтернати, НВК (за віком);
- 2010-2011 навчальний рік – професійно-технічні навчальні заклади;
- 2011-2012 навчальний рік – дитячо-юнацькі спортивні школи, спеціалізовані дитячо-юнацькі школи олімпійського резерву.
- І тур - навчальний заклад до 30 грудня поточного року надсилає в районний (міський) оргкомітет заявку з відповідними матеріалами (додаються) для участі в огляді-конкурсі. Оргкомітет і журі визначають переможців (по одному в кожній номінації) і до 1 лютого надсилає матеріали в Кримський республіканський, обласні, Київський і Севастопольський міські оргкомітети.
- ІІ тур - Кримський республіканський, обласні, Київський і Севастопольський оргкомітети і журі визначають переможців ( по одному в кожній номінації) і до 1 квітня надсилають матеріли до Всеукраїнського оргкомітету.
- ІІІ тур - Всеукраїнський оргкомітет і журі розглядають подані матеріали та до 1 серпня приймає остаточне рішення про переможців і призерів огляду-конкурсу, яке затверджується наказом Міністерства освіти і науки України.
   5.2. Оргкомітети і журі всіх рівнів мають право перевірки достовірності інформації, наданої навчальними закладами.
 
6. Учасники огляду-конкурсу.
Огляд-конкурс проводиться в 6 номінаціях:
 
 
7. Перелік матеріалів, що надсилаються на огляд-конкурс.
   Заявка навчального закладу на участь в огляді-конкурсі. Подання управління освіти районної (міської) державної адміністрації. Описовий звіт про стан фізичного виховання в навчальному закладі. Відеозапис фрагментів трьох масових заходів з анотацією (змагання, Дні здоров’я, свята, походи, семінари тощо). Інформаційний лист навчального закладу.
 
8. Система оцінювання.
   Найвища оцінка кожного окремого розділу - 12 балів. Підсумкова оцінка являє собою суму оцінок за дев’ять розділів. Переможці визначаються за найбільшою сумою набраних балів.
 
9. Нагородження переможців.
   Навчальні заклади, які посіли І, ІІ, ІІІ місця у Всеукраїнському огляді-конкурсі в кожній номінації, нагороджуються Дипломами відповідних ступенів Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України та спортивним інвентарем на суму:
І місце - 2000 грн.
ІІ місце - 1500 грн.
ІІІ місце - 1000 грн.
   Керівники і фахівці фізичного виховання навчальних закладів, які посіли І, ІІ, ІІІ місця, нагороджуються Почесними грамотами Міністерства освіти і науки України.
   Управління з фізичного виховання та спорту Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України, які брали активну участь у підготовці навчальних закладів переможців та призерів огляду-конкурсу, нагороджуються Дипломами Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України.
 
Додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 11.03.2009 №233
 
Заявка
Прошу допустити _____________________________________________________________
                                                  /назва навчального закладу/
 
до участі в ____________ турі Всеукраїнського огляду-конкурсу на кращий стан фізичного виховання в навчальних закладах Запорізької області за номінацією «___________________________________________».
 
Директор навчального _________________/_____________ / закладу
Начальник відділу освіти ___________________/_________________/
 
М.П.
 
"___” _____________2010р.
 
 
 
Додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 11.03.2009 №233
 
Подання
_______________________________________________________________
(назва навчального закладу) _______________________________________________________________
(район, місто)
 
на участь у ____ турі Всеукраїнського огляду-конкурсу на кращий стан фізичного виховання в навчальних закладах України.
 
Директор_______________________________________________________
(П.І.П. повністю)
 
Учитель _______________________________________________________
(П.І.П. повністю)
 
_______________________________________________________________
Адреса навчального закладу: _________________________________________ Телефон:______________________
 
Начальник управління освіти _________________/_______________/
М.П.
"___”_______________2010рік
 
 
Додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 11.03.2009 №233
 
Схема описового звіту (відповідно до номінацій)
1.Навчальна робота.
– Нормативно-правові документи, програми, якими керується педагогічний колектив навчального закладу по організації фізичного виховання.
– Умови для якісного проведення занять з фізичного виховання та фізкультурно-оздоровчої роботи у закладі ( зручний розклад, спортивна база в т. ч. орендована, обладнання та інвентар тощо)
– Наявність комп’ютерної бази даних фізичної підготовленості вихованців.
– Впровадження нових педагогічних технологій, інноваційних підходів.
– Якість рівня навчальних досягнень дітей з фізичної культури: 
   -  % досягнень дітей з фізичної культури по рівнях компетенції до загальної кількості учнів;
   -  коефіцієнт рівня навченості (в таблиці). 
- Робота з навчання дітей плаванню:
   -  кількість дітей, які навчились плавати за звітній період (цифри та відсотки).
– Специфіка проведення роботи з фізичного виховання (для шкіл-інтернатів для дітей з фізичними і розумовими вадами).
– Ведення книги медичного обстеження учнів, паспортів здоров’я, листів здоров’я.
 
2. Методична робота.
– Специфіка відповідності методичного забезпечення з урахуванням навчального закладу.
– Участь у роботі районних (міських, Всеукраїнських) методичних об’єднань, семінарах, конференціях з питань фізичного виховання дітей , проведення семінарів на базі представленого навчального закладу:
   -  дата і місце проведення;
   -  теми;
   -  учасники.
– Участь у підготовці та розробці програм (авторських, регіональних), методичних матеріалів з питань фізичного виховання дітей (копії відповідних матеріалів, посвідчень).
– Проведення міських, районних та обласних семінарів на базі представленого навчального закладу: план, тематика.
 
3. Фізкультурно-масова робота.
– Гуртки з видів спорту, які культивуються у закладі:
   -  кількість груп;
   -  вид спорту;
   -  досягнення.
– Проведення спортивно-масових заходів:
   -  спортивні свята, розваги;
   -  «Старти надій», «Шкіряний м’яч», «Нащадки козацької слави»;
– Спартакіада (шкільна, районна, міська):
   -  прийняло участь дітей;
   -  % від загальної кількості дітей;
   -  всього заходів.
– Залучення батьків до фізкультурно-масової роботи у закладі:
   -  план роботи з батьками.
 
4. Фізкультурно-оздоровча робота.
– Проведення «Днів здоров’я» у закладі:
   -  кількість заходів;
   -  кількість дітей, що приймали участь;
   -  % .
– Туристична робота у закладі. Якісно - кількісний аналіз:
   -  методичні матеріали до проведення;
   -  кількість походів за рік;
   -  кількість учасників;
   -  %.
– Заходи по запобіганню травматизму на заняттях з фізкультури та під час проведення спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи:
   -  наявність відповідної документації з техніки безпеки (перелік);
   -  наявність інструктивних матеріалів з безпеки життєдіяльності для дітей.
– Стан захворюваності в навчальному закладі (за звітній період) :
   - кількість учнів всього;
   -  кількість випадків травматизму на уроках, заняттях; 
   -  кіл-сть захворювань у %;
   -  кіл-сть інфекційних захворювань.
– Робота по оздоровленню дітей за 2009 рік.
– Робота з дітьми, які віднесені за станом здоров’я до оздоровчих та спеціальних медичних груп:
   -  кількість спеціальних чи оздоровчих груп;
   -  кількість дітей по групам;
   -  % дітей;
   -  наявність спеціального обладнання; 
   -  наявність спеціального приміщення;
   -  наявність фахівця, що проводить заняття.
 
5. Пропагандистка та агітаційна робота.
 – Наявність інструктивних, інформаційних, фотостендів в навчальному закладі:
   -  інформація для батьків;
   -  фотостенди про фізкультурно-оздоровчу роботу (надати фото).
– Проведення спортивних свят з залученням відомих спортсменів, спортсменів – колишніх вихованців закладу:
   -  кількість;
   -  сценарій, фото, відео.
– Пропагандистка робота серед батьків:
   -  план роботи з батьками;
   -  види роботи з батьками.
– Наявність музею (кабінету) спортивної спрямованості в навчальному закладі (коротка інформація про його діяльність).
 
6. Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.
– Форми підвищення кваліфікації, якими користуються фахівці фізичного виховання навчального закладу (документи, які це підтверджують).
– Які установи займаються підвищенням кваліфікації фахівців фізичного виховання навчального закладу.
– Кваліфікаційні категорії та педагогічні звання фахівців фізичного виховання навчального закладу.
 
7. Фінансово-господарська діяльність.
– Відповідність спортивної бази програмам, вимогам, обладнання відповідно до профілю навчального закладу.
– Характеристика спортивної бази навчального закладу. Забезпеченість навчального закладу спортивним інвентарем та обладнанням (відповідно до переліку типових навчально-наочних посібників та обладнання з фізичної культури для загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів).
– За допомогою яких структур, окремих людей, спортивна база готується до навчального року.
– Асигнування на поліпшення матеріально-спортивної бази (бюджет, спонсорська допомога, з оренди приміщень).
– Співпраця навчальних закладів (дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів з ДЮСШ) по використанню спортивних баз для занять фізичною культурою і спортом, спортом та оздоровлення дітей.
 
8. Медичний контроль.
– Проведення медичних оглядів дітей навчального закладу (термін проведення, контингент, який підлягає поглибленому обстеженню).
– Наявність медичних працівників в навчальному закладі.
– Контроль з боку медичних працівників за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог фізкультурних залів, приміщень, майданчиків, навантаженням на дітей під час занять фізичною культурою.
– Наявність медичного кабінету в навчальному закладі, його забезпеченість.
 
9. Контроль за фізичним вихованням в навчальному закладі.
– Наявність розділу «Фізичне виховання» в річному плані роботи навчального закладу з обов'язковим календарним плануванням спортивно-масових заходів навчального закладу.
– Облік відвідування уроків (занять) фізичної культури та позаурочних спортивно-масових заходів адміністрацією навчального закладу (план затверджений директором).
– Здійснення контролю з боку відділу освіти СЕС, тощо.
– Проведення нарад, педрад з питань фізичного виховання.
 
Додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 11.03.2009 №233
 
Зведений протокол обласного туру
Всеукраїнського огляду-конкурсу на кращий стан фізичного виховання
в навчальних закладах України
 
________________________________(р-ну, міста)
 
 
Голова журі_____________________________________________________
 
Примітка: зведений протокол заповнюється окремо для дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, шкіл-інтернатів для дітей з фізичними і психічними вадами, ДЮСШ (СДЮШОР).
 
Додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 11.03.2009 №233
 
Інформаційний лист навчального закладу________________________ ________________________________________________________
1. Кількість класів_____________________
2. Кількість учнів, дітей: всього ___________
3. Рівень якості навчальних досягнень учнів
 
 
4. Робота з навчання плаванню
 
 
 
 
5.Фізкультурно-масова робота
 
 
8. Групи оздоровчої спрямованості
 
 
9. Участь в обов’язкових фізкультурно-оздоровчих заходах
 
 
10. Проведено:
 
 
11. Організація роботи з учнями, віднесеними за станом здоров’я до спеціальної медичної групи
 
 
11. К-сть випадків травматизму, отриманих під час уроків (занять фізичної культури та під час проведення позаурочної роботи з фізичного виховання) _________________
 
12. Рівень захворюваності
 
 
13. Оздоровлення учнів (2009 рік)
 
 
 
 
                                                                                     Додаток 2
                                                                                     до наказу Міністерства освіти і науки
                                                від 11.03.2009 р. № 233

 
Склад журі ІІ (обласного) туру Всеукраїнського огляду-конкурсу на
кращий стан фізичного виховання в навчальних закладах системи освіти
Запорізької області у 2010 році
 
 
Переглядів: 4699 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Лютий-09 | Коментарі (0)

Зверніть увагу!
На сайті нова закладка: "Бази ЕППЗ"! Тут ви можете знайти перелік електронних педагогічних програмних засобів, які використовуються ЗНЗ м.Енергодара
Переглядів: 714 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Лютий-09 | Коментарі (0)

Міська творча група вчителів з впровадження ІКТ у навчально- виховний процес
 
Проблемна тема
Підвищення рівня інформаційної компетентності педагога.
Об’єкт дослідження: рівень професійної компетентності вчителя.
Предмет дослідження: ІКТ у педагогічній діяльності вчителя.
Мета дослідження: удосконалення професійної майстерності вчителів - предметників шляхом розширення освітнього простору засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
 
Завдання творчої групи
1. Залучити педагогів міста до створення інформаційного освітнього простору, що об’єднує педагогів, учнів та їх батьків за близькими до педагогіки проблемами для акумулювання ідей та об’єднання можливостей.
2. Стимулювати вчителів до самостійного поглибленого розширення знань, отриманих у ході роботи. 3. Сприяти впровадженню розробок, ідей вчителів-дослідників у педагогічну практику вчителів міста.
4. Здійснити аналіз стану педагогічного процесу в аспекті впровадження ІКТ у навчально-виховний процес ЗНЗ міста.
5. Провести експериментальні апробації проектів (моделей, дидактичних посібників) як власних, так і розроблених іншими групами.
6. Розробити методичні рекомендації на основі результатів, отриманих у групі.
7. Представити свої дослідження для обговорення педагогічною спільнотою на науково-практичній конференції.
8. Створити мережеву спільноту вчителів-предметників.
9. Опублікувати матеріали творчої групи у пресі.
 
Гіпотеза дослідження ґрунтується на припущенні того, що удосконалення професійної майстерності вчителів-предметників шляхом розширення освітнього простору засобами інформаційно-комунікаційних технологій можливе, якщо стимулювати вчителів до самостійної дослідницької роботи та сприяти впровадженню розробок, ідей вчителів-дослідників у педагогічну практику вчителів міста.
 
Етапи роботи творчої групи
 
І. Підготовчий етап (вересень –грудень 2009р.).
Розробка загальної програми діяльності творчої групи, визначення принципових позицій щодо організації роботи. Розробка індивідуальних маршрутів учасників творчої групи. Розробка портфоліо учасника творчої групи.
 
ІІ. Діяльнісно-прогностичний ( січень – лютий 2010р.).
Аналіз нормативних документів з проблеми. Пошук наукових та навчально-методичних джерел із зазначеної проблеми. Підготовка джерел для подальшого опрацювання педагогічними працівниками міста. Вивчення перспективного педагогічного досвіду з проблеми. Розробка діагностичного інструментарію щодо визначення рівня володіння ІКТ учасниками навчально-виховного процесу.
 
ІІІ. Конструктивно-моделюючий етап (березень – серпень 2010 р.).
Розробка проектів (моделей, дидактичних посібників) як власних, так і розроблених іншими групами. Розробка методичних рекомендацій на основі результатів, отриманих у групі.
 
IV. Апробаційно-впроваджувальний етап (вересень-жовтень 2010 р.).
Апробація проектів (моделей, дидактичних посібників) як власних, так і розроблених іншими групами. Самоаналіз діяльності кожним учасником творчої групи. Науково-методична корекція впровадження методичних розробок, моделей, дидактичних посібників.
 
V. Узагальнюючий етап ( листопад – грудень 2010 р.).
Узагальнення досвіду роботи творчої групи, окремих її учасників. Оформлення результатів роботи та презентація їх на науково-практичній конференції.
 
11 січня 2010 р.
 
                                                                Ласкова Н.О. – методист НМЦ
Переглядів: 1477 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Лютий-09 | Коментарі (0)

Форма входу

Пошук
Календар
«  Лютий 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Copyright MyCorp © 2019
Створити безкоштовний сайт на uCoz