"Круглий стіл", присвячений реалізації прав громадян на місцевому рівні, пройшов у залі засідань Науково-методичного центру управління освіти Енергодарської міської ради 12 жовтня 2011 року. Захід було присвячено Європейському тижню місцевої демократії, який проводиться в Україні щорічно з 2007 року. За "круглим столом" відбувся діалог між представниками місцевого самоврядування та учнівських колективів навчальних закладів міста. Секретар міської ради Міронов А.А., заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дятко С.В., начальник відділу інформації та зв'язків з громадськістю Мороховець К.І. познайомили присутніх з організацією системи органів самоврядування в нашому місті, проблемами життя громади, вирішення яких місцева влада вважає пріоритетним, відповіли на запитання присутніх щодо забезпечення прав членів міської громади. Обговорювалися питання формування міського бюджету, вирішення проблеми з освітлення окремих районів міста, організації поливу зелених насаджень, розвитку фізичної культури та спорту тощо. Учні передали представникам місцевої влади матеріали опитування старшокласників та їх батьків. Учасники анкетування відповідали на запитання щодо стану вирішення певних проблем міста, шляхів підвищення рівня довіри членів громади до міської влади, залучення мешканців міста до вирішення місцевих проблем.
Зустріч надала можливість пригорнути увагу молоді до громадського життя в місті, спонукала до роздумів щодо власної ролі в житті громади.
УВАГА! З
метою залучення педагогів дошкільної ланки
освітидовивченнята аналізу педагогічних та філософських поглядів видатних педагогів: 19
ст. - К.Д.Ушинського, ХХ ст. - В.О.Сухомлинськогота ХХІ ст. - В.І.Слободчикова, сприяння
бажанню впроваджувати зазначені концептуальні підходи в освітній процес ДНЗ та
з метою забезпечення
обміну професійнимдосвідом щодо використання ідей гуманної педагогіки в дошкільних навчальних
закладах міста 07.10.2011 року Науково-методичним центром було проведено міський етап ІІІ педагогічних
читань з гуманної педагогіки «Дитина: предмет, об’єкт чи суб’єкт виховання?»