Науково-методичний центр
 управління освіти м. Енергодара

Організація та проведення апробації ЕЗНП
Досвід
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Організація та проведення апробації ЕЗНП

5.6

Можливість застосування індивідуального навчання.

 

5.7

Забезпечення наступності та лаконічності викладу навчального матеріалу за структурою ЕЗПС.

 

5.8

Наочність навчально-практичного матеріалу.

 

5.9

Забезпечення міцності, усвідомленості та дієвості результатів навчання.

 

5.10

Забезпечення наступності в організації лабораторно-практичної роботи (практикуму) враховуючи готовність учнів різних освітніх ланок.

 

6

Методична цінність ЕЗПС:

6.1

Прийнятність та досконалість розкриття змісту навчальної інформації.

 

6.2

Можливість комплексого використання ЕЗПС з традиційними засобами навчання.

 

6.3

Повнота відображення навчального матеріалу у формулюванні назв розділів ЕЗПС практичного спрямування.

 

6.4

Довершеність побудови структури методичних рекомендацій (вказівок) для вчителя щодо використання ЕЗПС практичного спрямування у навчально-виховному процесі (точність наведених даних, лаконічність викладу навчального матеріалу).

 

6.5

Вагомість зорового ряду у вирішенні дидактичних задач практичного

спрямування.

 

6.6

 Відповідність цілям навчання добору малюнків, графічних зображень,

знаково-буквенних зображень, анімацій тощо .

 

6.7

Доступність навчальних завдань та різновидів інструментарію ЕЗПС

практичного спрямування для виконання їх учнями (відповідність віковим особливостям учнів, умінням і навичкам користувачів тощо).

 

6.8

Забезпечення наступності викладу навчального матеріалу за структурою ЕЗПС практичного спрямування.

 

6.9

Інформативна навантаженість екранної сторінки ЕЗПС практичного

спрямування.

 

6.10

Надання учневі можливості самостійно виконувати завдання (без участі вчителя).

 

6.11

Можливість здійснення контрольно-коригуючої, контрольно-попереджаючої, контрольно-стимулюючої перевірки знань.
Наявне підкреслити і врахувати в оцінці.

 

6.12

Рівень грамотності ЕЗПС практичного спрямування (відсутність

фахових, стилістичних, орфографічних, каліграфічних, графічних,

зображувальних помилок і неточностей).

 

Техніко-ергономічні показники

7

Технічні можливості ЕЗПС:

7.1

Зручність і простота інсталяції ЕЗПС на одному комп’ютері.

 

7.2

Зручність і простота інсталяції ЕЗПС у локальній комп’ютерній мережі.

 

7.3

Зручність структури і організації окремих модулів та екранів.

 

7.4

Наявність навігації в ЕЗПС (зручність, достатність, швидкість).

 

7.5

Зручність обробки результатів роботи учнів з ЕЗПС у локальній мережі.

 

7.6

Надійність ЕЗПС у роботі.

 

7.7

Інтеграція ЕЗПС з Інтернетом.

 

7.8

Програмна сумісність ЕЗПС з Word 98, 2000, XP тощо.

 

8

Ергономічні характеристики ЕЗПС:

8.1

Можливість збереження результатів індивідуальної (групової) роботи учнів на сервері.

 

8.2

Якість виконання зображень (статичних растрових і векторних ілюстрацій, графічних, динамічних моделей,  відеозаписів тощо).

 

<< >>
Форма входу

Пошук
Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829

Copyright MyCorp © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz