№ з/п |
Параметри оцінки |
Бал |
Організаційно-супроводжуючий рівень | ||
1 |
Оформлення ЕЗПС практичного спрямування і супровідної документації: | |
1.1 |
Відповідність назви ЕЗПС змістовному наповненню електронного засобу. |
|
1.2 |
Зовнішнє оформлення компакт-диска. |
|
1.3 |
Відповідність анотації на компакт-диску змістовному наповненню електронного засобу. |
|
1.4 |
Зручність комплектації ЕЗПС (пакування компакт-диску у коробці, книжкою; наявність інструкції користувача та
методичних рекомендацій на паперовому носії або в електронному вигляді). Наявне підкреслитиі врахувати в оцінці. |
|
Науково-методичний рівень | ||
2 |
Структурування ЕЗПС: | |
2.1 |
Зручність побудови структури ЕЗПС загальнодидактичного спрямування для роботи з ним. |
|
2.2 |
Наявність змісту, довідки, алфавітного покажчика, переліку використаних джерел тощо. |
|
2.3 |
Доступність назв розділів ЕЗПС. |
|
2.4 |
Повнота відображення навчального матеріалу у формулюванні назв розділів ЕЗПС загальнодидактичного спрямування. |
|
2.5 |
Точність посилань за наведеними даними змісту, довідок, алфавітного покажчика тощо. |
|
3 |
Призначення ЕЗПС до використання у навчально-виховному процесі: | |
3.1 |
Обсяг навчального матеріалу, охопленого змістовним наповненням ЕЗПС практичного спрямування відповідно до діючої навчальної програми з предмету (з предмету в цілому; з навчального курсу; з розділу або теми курсу). Наявне підкреслити і врахувати в оцінці. |
|
3.2 |
Забезпечення актуалізації опорних знань. |
|
3.3 |
Формування умінь та навичок. |
|
3.4 |
Узагальнення і систематизація знань. |
|
3.5 |
Індивідуалізація і диференціація навчання. |
|
3.6 |
Теоретична спрямованясть. |
|
4 |
Науковісь змісту ЕЗПС: | |
4.1 |
Дотримання вимог державних стандартів загальної середньої освіти. |
|
4.2 |
Відповідність змісту навчального матеріалу та його подання у структурі ЕЗПС практичного спрямування сучасним науковим тлумаченням. |
|
4.3 |
Відображення сучасного стану розвитку вітчизняної та світової науки і техніки у навчальному матеріалі. |
|
4.4 |
Достатність для розуміння учнями теоретичних понять та чіткість їх аргументації. |
|
5 |
Дидактична цілісність ЕЗПС: | |
5.1 |
Системність і оригінальність авторських підходів до викладу навчальногоматеріалу. |
|
5.2 |
Систематичність і послідовність викладу навчального матеріалу. |
|
5.3 |
Доступність навчального матеріалу для виконання практичних робіт. |
|
5.4 |
Відповідність навчального матеріалу принципам розвиваючого навчання. |
|
5.5 |
Можливість застосування диференційованого підходу у навчанні. |
|