Науково-методичний центр
 управління освіти м. Енергодара

Організація та проведення апробації ЕЗНП
Досвід
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Організація та проведення апробації ЕЗНП

 

 з/п

Параметри оцінки

Бал

Організаційно-супроводжуючий рівень

1

Оформлення ЕЗПС практичного спрямування і супровідної документації:

1.1

Відповідність назви ЕЗПС змістовному наповненню електронного засобу.

 

1.2

Зовнішнє оформлення компакт-диска.

 

1.3

Відповідність анотації на компакт-диску змістовному наповненню

електронного засобу.

 

1.4

Зручність комплектації ЕЗПС (пакування компакт-диску у коробці,

 книжкою; наявність інструкції користувача та
методичних рекомендацій на паперовому носії або в електронному вигляді). Наявне підкреслитиі врахувати в оцінці.

 

Науково-методичний рівень

2

Структурування ЕЗПС:

2.1

Зручність побудови структури ЕЗПС загальнодидактичного спрямування для роботи з ним.

 

2.2

Наявність змісту, довідки, алфавітного покажчика, переліку використаних джерел тощо.

 

2.3

Доступність назв розділів ЕЗПС.

 

2.4

Повнота відображення навчального матеріалу у формулюванні назв розділів ЕЗПС загальнодидактичного спрямування.

 

 2.5

Точність посилань за наведеними даними змісту, довідок, алфавітного

 покажчика тощо.

 

3

Призначення ЕЗПС до використання у навчально-виховному процесі:

3.1

Обсяг навчального матеріалу, охопленого змістовним наповненням ЕЗПС практичного спрямування відповідно до діючої навчальної програми з предмету (з предмету в цілому; з навчального курсу; з розділу або теми курсу). Наявне підкреслити і врахувати в оцінці.

 

3.2

Забезпечення актуалізації опорних знань.

 

3.3

Формування умінь та навичок.

 

3.4

Узагальнення і систематизація знань.

 

3.5

Індивідуалізація і диференціація навчання.

 

3.6

Теоретична спрямованясть.

 

4

Науковісь змісту ЕЗПС:

4.1

Дотримання вимог державних стандартів загальної середньої освіти.

 

4.2

Відповідність змісту навчального матеріалу та його подання у структурі ЕЗПС практичного спрямування сучасним науковим тлумаченням.

 

4.3

Відображення сучасного стану розвитку вітчизняної та світової науки і техніки у навчальному матеріалі.

 

4.4

Достатність для розуміння учнями теоретичних понять та чіткість їх

 аргументації.

 

5

Дидактична цілісність ЕЗПС:

5.1

Системність і оригінальність авторських підходів до викладу навчальногоматеріалу.

 

5.2

Систематичність і послідовність викладу навчального матеріалу.

 

5.3

Доступність навчального матеріалу для виконання практичних робіт.

 

5.4

Відповідність навчального матеріалу принципам розвиваючого навчання.

 

5.5

Можливість застосування диференційованого підходу у навчанні.

 

<< >>
Форма входу

Пошук
Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829

Copyright MyCorp © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz