5.6 |
Можливість застосування індивідуального навчання. |
|
5.7 |
Забезпечення наступності та лаконічності викладу навчального матеріалу за структурою ЕЗПС. |
|
5.8 |
Наочність навчально-практичного матеріалу. |
|
5.9 |
Забезпечення міцності, усвідомленості та дієвості результатів навчання. |
|
5.10 |
Забезпечення наступності в організації лабораторно-практичної роботи (практикуму) враховуючи готовність учнів різних освітніх ланок. |
|
6 |
Методична цінність ЕЗПС: |
6.1 |
Прийнятність та досконалість розкриття змісту навчальної інформації. |
|
6.2 |
Можливість комплексого використання ЕЗПС з традиційними засобами навчання. |
|
6.3 |
Повнота відображення навчального матеріалу у формулюванні назв розділів ЕЗПС практичного спрямування. |
|
6.4 |
Довершеність побудови структури методичних рекомендацій (вказівок) для вчителя щодо використання ЕЗПС практичного спрямування у навчально-виховному процесі (точність наведених даних, лаконічність викладу навчального матеріалу). |
|
6.5 |
Вагомість зорового ряду у вирішенні дидактичних задач практичного
спрямування. |
|
6.6 |
Відповідність цілям навчання добору малюнків, графічних зображень,
знаково-буквенних зображень, анімацій тощо . |
|
6.7 |
Доступність навчальних завдань та різновидів інструментарію ЕЗПС
практичного спрямування для виконання їх учнями (відповідність віковим особливостям учнів, умінням і навичкам користувачів тощо). |
|
6.8 |
Забезпечення наступності викладу навчального матеріалу за структурою ЕЗПС практичного спрямування. |
|
6.9 |
Інформативна навантаженість екранної сторінки ЕЗПС практичного
спрямування. |
|
6.10 |
Надання учневі можливості самостійно виконувати завдання (без участі вчителя). |
|
6.11 |
Можливість здійснення контрольно-коригуючої, контрольно-попереджаючої, контрольно-стимулюючої перевірки знань.
Наявне підкреслити і врахувати в оцінці. |
|
6.12 |
Рівень грамотності ЕЗПС практичного спрямування (відсутність
фахових, стилістичних, орфографічних, каліграфічних, графічних,
зображувальних помилок і неточностей). |
|
Техніко-ергономічні показники |
7 |
Технічні можливості ЕЗПС: |
7.1 |
Зручність і простота інсталяції ЕЗПС на одному комп’ютері. |
|
7.2 |
Зручність і простота інсталяції ЕЗПС у локальній комп’ютерній мережі. |
|
7.3 |
Зручність структури і організації окремих модулів та екранів. |
|
7.4 |
Наявність навігації в ЕЗПС (зручність, достатність, швидкість). |
|
7.5 |
Зручність обробки результатів роботи учнів з ЕЗПС у локальній мережі. |
|
7.6 |
Надійність ЕЗПС у роботі. |
|
7.7 |
Інтеграція ЕЗПС з Інтернетом. |
|
7.8 |
Програмна сумісність ЕЗПС з Word 98, 2000, XP тощо. |
|
8 |
Ергономічні характеристики ЕЗПС: |
8.1 |
Можливість збереження результатів індивідуальної (групової) роботи учнів на сервері. |
|
8.2 |
Якість виконання зображень (статичних растрових і векторних ілюстрацій, графічних, динамічних моделей, відеозаписів тощо). |
|