Науково-методичний центр
 управління освіти м. Енергодара

Організація та проведення апробації ЕЗНП
Досвід
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Організація та проведення апробації ЕЗНП

 

5.4

Індивідуалізація і диференціація навчання.

 

5.5

Наочність навчального матеріалу.

 

5.6

Забезпечення міцності, усвідомленості та дієвості результатів

 навчання.

 

5.7

Забезпечення наступності і перспективності в організації

навчально-виховного процесу (враховуючи готовність учнів різних

освітніх ланок).

 

5.9

Відповідність навчального матеріалу принципам розвиваючого навчання.

 

5.10

Можливість зв’язку теорії з практикою.

 

5.11

Можливість застосування ЕЗЗС загально-дидактичного спрямування на різних типах уроків: засвоєння нових знань; засвоєння умінь та навичок; узагальнення та систематизації знань; контроль і корегування знань, умінь та навичок; комбінований урок). Наявне підкреслити і врахувати в оцінці.

 

6

Методична цінність ЕЗЗС:

6.1

Повнота відображення навчального матеріалу у формулювання

назв розділів (тем).

 

6.2

Можливість підготовки вчителя до проведення уроків з використанням конструктора уроку.

 

6.3

Прийнятність та досконалість розкриття змісту навчальної інформації.

 

6.4

Можливість застосування вчителем різних дидактичних методів та прийомів.

 

6.5

Наявність мотивації навчальної діяльності учнів (створення проблемної ситуації, зацікавленість, можливість вирішення проблеми, повідомлення учням практичної і теоретичної значущості навчального матеріалу)Наявне підкреслити
 і врахувати в оцінці.

 

6.6

Можливість постановки далекої і близької перспективи у навчанні

 та фіксації досягнень.

 

6.7

Можливість творчого застосування узагальнених знань, умінь і

навичок на практиці.

 

6.8

Можливість застосування учніми тренувальних вправ і дій з метою

засвоєння знань.

 

6.9

Можливість самостійно виконувати завдання під контролем і за

допомогою вчителя.

 

6.10

Надання учневі можливості самостійно опрацьовувати навчальний

матеріал (без участі вчителя).

 

6.11

Можливість комплексого використання ЕЗНПЗС з традиційними

 засобами навчання.

 

6.12

Можливість здійснення контрольно-коригуючої,

контрольно-попереджаючої, контрольно-стимулюючої та

контрольно-узагальнюючої перевірки знань. Наявне підкреслити

 і врахувати в оцінці.

 

6.13

Наявнвсть позапрограмного матеріалу.

 

6.14

Наявність міжпредметних зв’язків.

 

6.15

Інформативна навантаженість екранної сторінки ЕЗЗС

загально-дидактичного спрямування.

 

6.16

Вагомість зорового ряду у вирішенні дидактичних задач

(відповідність цілям навчання добору малюнків, графічних

зображень, знаково-буквенних зображень, анімацій тощо).

 

6.17

Рівень грамотності ЕЗЗС загальнодидактичного спрямування

(відсутність фахових, стилістичних, орфографічних, каліграфічних

 помилок і неточностей).

 

6.18

Виховна значущість навчального матеріалу, що міститься в ЕЗЗС

 загальнодидактичного спрямування.

 

<< >>
Форма входу

Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Copyright MyCorp © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz