№
з/п |
Параметри оцінки |
Бал |
Організаційно-супроводжуючий рівень |
1 |
Оформлення ЕЗНП загальнодидактичного
спрямування і супровідної документації: |
1.1 |
Відповідність назви ЕЗНП змістовному
наповненню електронного засобу . |
|
1.2 |
Зовнішнє оформлення компакт-диска. |
|
1.3 |
Відповідність анотації на компакт-диску змістовному наповненню електронного засобу. |
|
1.4 |
Зручність комплектації ЕЗНП (пакування компакт-диску у коробці, книжкою; наявність інструкції користувача та методичних
рекомендацій на паперовому носії або в електронному вигляді). Наявне підкреслити і врахувати в оцінці. |
|
Науково-методичний рівень |
2 |
Структурування ЕЗЗС: |
2.1 |
Зручність побудови структури ЕЗЗС загально-дидактичного спрямування для роботи з ним. |
|
2.2 |
Наявність змісту, довідки, алфавітного покажчика, переліку використаних джерел тощо. |
|
2.3 |
Доступність назв розділів ЕЗЗС. |
|
2.4 |
Повнота відображення навчального матеріалу у формулюванні назв розділів ЕЗНП загальноди-дактичного спрямування. |
|
2.5 |
Точність посилань за наведеними даними змісту, довідок, алфавітного покажчика тощо. |
|
3 |
Призначення ЕЗЗС до використання у навчально-виховному процесі: |
3.1 |
Обсяг навчального матеріалу, охопленого змістовним наповненням ЕЗЗС загальнодидактичного спрямування, відповідно до діючої
навчальної програми з предмету (предмету в цілому; навчального курсу; розділу чи теми). Наявне підкреслити і врахувати в оцінці. |
|
3.2 |
Забезпечення актуалізації опорних знань. |
|
3.3 |
Подання нового матеріалу. |
|
3.4 |
Формування умінь та навичок. |
|
3.5 |
Узагальнення і систематизація знань. |
|
3.6 |
Формування диференційованих узагальнених умінь. |
|
4 |
Науковісь змісту ЕЗЗС: |
4.1 |
Дотримання вимог державних стандартів загальної середньої освіти. |
|
4.2 |
Відповідність змісту навчального матеріалу та його подання у структурі ЕЗЗС загальнодидактичного спрямування сучасним науковим тлумаченням. |
|
4.3 |
Відображення сучасного стану розвитку вітчизняної та світової науки і техніки у навчальному матеріалі. |
|
4.4 |
Достатність для розуміння учнями теоретичних понять та чіткість їх аргументації. |
|
4.5 |
Глибина розкриття основних принципів і положень навчального предмету як науки (в курсі, розділі, темі). |
|
5 |
Дидактична цілісність ЕЗЗС: |
5.1 |
Системність і оригінальність авторських підходів до викладу навчального матеріалу. |
|
5.2 |
Систематичність і послідовність викладу навчального матеріалу. |
|
5.3 |
Доступність викладу навчального матеріалу та різновидів інструментарію ЕЗЗС загальнодидактичного спрямування
(відповідність віковим особливостям учнів, умінням і навичкам
користувачів). |
|