Науково-методичний центр
 управління освіти м. Енергодара

Організація та проведення апробації ЕЗНП
Досвід
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Організація та проведення апробації ЕЗНП

       Таблиця
  

 з/п

Параметри оцінки

Бал

Організаційно-супроводжуючий рівень

1

Оформлення ЕЗНП загальнодидактичного

спрямування і супровідної документації:

1.1

Відповідність назви ЕЗНП змістовному

 наповненню електронного засобу .

 

1.2

Зовнішнє оформлення компакт-диска.

 

1.3

Відповідність анотації на компакт-диску змістовному наповненню електронного засобу.

 

1.4

Зручність комплектації ЕЗНП (пакування компакт-диску у коробці, книжкою; наявність інструкції користувача та методичних

рекомендацій на паперовому носії або в електронному вигляді). Наявне підкреслити  і врахувати в оцінці.

 

Науково-методичний рівень

2

Структурування ЕЗЗС:

2.1

Зручність побудови структури ЕЗЗС загально-дидактичного спрямування для роботи з ним.

 

2.2

Наявність змісту, довідки, алфавітного покажчика, переліку використаних джерел тощо.

 

2.3

Доступність назв розділів ЕЗЗС.

 

2.4

Повнота відображення навчального матеріалу у формулюванні назв розділів ЕЗНП загальноди-дактичного спрямування.

 

2.5

Точність посилань за наведеними даними змісту, довідок, алфавітного покажчика тощо.

 

3

Призначення ЕЗЗС до використання у навчально-виховному процесі:

3.1

Обсяг навчального матеріалу, охопленого змістовним наповненням ЕЗЗС загальнодидактичного спрямування, відповідно до діючої

навчальної програми з предмету (предмету в цілому; навчального курсу; розділу чи теми). Наявне підкреслити і врахувати в оцінці.

 

3.2

Забезпечення актуалізації опорних знань.

 

3.3

Подання нового матеріалу.

 

3.4

Формування умінь та навичок.

 

3.5

Узагальнення і систематизація знань.

 

3.6

Формування диференційованих узагальнених умінь.

 

4

Науковісь змісту ЕЗЗС:

4.1

Дотримання вимог державних стандартів загальної середньої освіти.

 

4.2

Відповідність змісту навчального матеріалу та його подання у структурі ЕЗЗС загальнодидактичного спрямування сучасним науковим тлумаченням.

 

4.3

Відображення сучасного стану розвитку вітчизняної та світової науки і техніки у навчальному матеріалі.

 

4.4

Достатність для розуміння учнями теоретичних понять та чіткість їх аргументації.

 

4.5

Глибина розкриття основних принципів і положень навчального предмету як науки (в курсі, розділі, темі).

 

5

Дидактична цілісність ЕЗЗС:

5.1

Системність і оригінальність авторських підходів до викладу навчального матеріалу.

 

5.2

Систематичність і послідовність викладу навчального матеріалу.

 

5.3

Доступність викладу навчального матеріалу та різновидів інструментарію ЕЗЗС загальнодидактичного спрямування

(відповідність віковим особливостям учнів, умінням і навичкам

користувачів).

 

<< >>
Форма входу

Пошук
Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829

Copyright MyCorp © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz