5.4 |
Індивідуалізація і диференціація навчання. |
|
5.5 |
Наочність навчального матеріалу. |
|
5.6 |
Забезпечення міцності, усвідомленості та дієвості результатів
навчання. |
|
5.7 |
Забезпечення наступності і перспективності в організації
навчально-виховного процесу (враховуючи готовність учнів різних
освітніх ланок). |
|
5.9 |
Відповідність навчального матеріалу принципам розвиваючого навчання. |
|
5.10 |
Можливість зв’язку теорії з практикою. |
|
5.11 |
Можливість застосування ЕЗЗС загально-дидактичного спрямування на різних типах уроків: засвоєння нових знань; засвоєння умінь та навичок; узагальнення та систематизації знань; контроль і корегування знань, умінь та навичок; комбінований урок). Наявне підкреслити і врахувати в оцінці. |
|
6 |
Методична цінність ЕЗЗС: |
6.1 |
Повнота відображення навчального матеріалу у формулювання
назв розділів (тем). |
|
6.2 |
Можливість підготовки вчителя до проведення уроків з використанням конструктора уроку. |
|
6.3 |
Прийнятність та досконалість розкриття змісту навчальної інформації. |
|
6.4 |
Можливість застосування вчителем різних дидактичних методів та прийомів. |
|
6.5 |
Наявність мотивації навчальної діяльності учнів (створення проблемної ситуації, зацікавленість, можливість вирішення проблеми, повідомлення учням практичної і теоретичної значущості навчального матеріалу)Наявне підкреслити
і врахувати в оцінці. |
|
6.6 |
Можливість постановки далекої і близької перспективи у навчанні
та фіксації досягнень. |
|
6.7 |
Можливість творчого застосування узагальнених знань, умінь і
навичок на практиці. |
|
6.8 |
Можливість застосування учніми тренувальних вправ і дій з метою
засвоєння знань. |
|
6.9 |
Можливість самостійно виконувати завдання під контролем і за
допомогою вчителя. |
|
6.10 |
Надання учневі можливості самостійно опрацьовувати навчальний
матеріал (без участі вчителя). |
|
6.11 |
Можливість комплексого використання ЕЗНПЗС з традиційними
засобами навчання. |
|
6.12 |
Можливість здійснення контрольно-коригуючої,
контрольно-попереджаючої, контрольно-стимулюючої та
контрольно-узагальнюючої перевірки знань. Наявне підкреслити
і врахувати в оцінці. |
|
6.13 |
Наявнвсть позапрограмного матеріалу. |
|
6.14 |
Наявність міжпредметних зв’язків. |
|
6.15 |
Інформативна навантаженість екранної сторінки ЕЗЗС
загально-дидактичного спрямування. |
|
6.16 |
Вагомість зорового ряду у вирішенні дидактичних задач
(відповідність цілям навчання добору малюнків, графічних
зображень, знаково-буквенних зображень, анімацій тощо). |
|
6.17 |
Рівень грамотності ЕЗЗС загальнодидактичного спрямування
(відсутність фахових, стилістичних, орфографічних, каліграфічних
помилок і неточностей). |
|
6.18 |
Виховна значущість навчального матеріалу, що міститься в ЕЗЗС
загальнодидактичного спрямування. |
|