15. |
Провести серію уроків та проаналізувати їх з метою визначення сильних та слабких сторін ЕППЗ (організаційно-супроводжуючий рівень, науково-методичний рівень, техніко-ергономічний рівень). |
|
|
|
16. |
Скласти текст підсумкової контрольної роботи. |
|
|
|
17. |
Провести підсумкову контрольну роботу в експериментальному та контрольному класах. |
|
|
|
18. |
Відстежити динаміку змін в експериментальному та контрольному класах. |
|
|
|
19. |
Узагальнити отримані результати апробації і подати на розгляд шкільній експертній комісії. |
|
|
|
20. |
Підготуватися до презентації ЕППЗ (на засіданні МО, нараді при директору, педагогічній раді, конференції тощо). |
|
|
|
* наведений план є орієнтовним, його можна доповнювати, змінювати форму.
4. Вчителю слід звернути увагу на схему проведення уроку при кількості 28 учнів та наявності 10 комп’ютерів.
Клас можна розподілити на підгрупи і схема уроку буде такою:
1-й етап уроку: перша група виконує творчу роботу або обговорює проблему, друга група виконує тестування .
2- й етап уроку: друга група – творча робота, перша група – тестування.
3 – й етап уроку: підведення підсумків.
№ п/п |
Прізвище, ім’я |
Результати контрольних робіт (бал) |
Примітки | ||
стартовий контроль. |
проміжний контроль |
підсумковий контроль | |||
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
6. Портфоліо може складатися з декількох папок:
0 - (прізвище вчителя)
1 - динаміка результатів (файли з результатами контрольних зрізів; файли з графіками та діаграмами).
1 - методичні матеріали (файли з методичними розробками уроків з використанням ЕППЗ).
1 - інформаційні матеріали (файли з інформаційною карткою на вчителя, файли з анкетами, пропозиції щодо покращення ЕППЗ, відгук вчителя про ЕППЗ, рецензія експертної шкільної комісії на ЕППЗ).
1 - демонстраційні матеріали (фотоматеріали, презентація).
Портфоліо варто сформувати на початку роботи і поступово, в процесі роботи, його поповнювати.
7. В ході апробації необхідно опрацювати анкети. Зміст анкет дозволить вчителю зорієнтуватись: у якому напрямку вести спостереження. Анкета заповнюється по завершенню апробації.
експертної оцінки електронного засобу навчального призначення (далі - ЕЗЗС)
загально-дидактичного спрямування
(повна назва електронного засобу)
(прізвище, ім´я, по батькові учасника апрбації)
(адреса навчального закладу)
Шановний колего!