Науково-методичний центр
 управління освіти м. Енергодара

Досвід
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Архів матеріалів
« 1 2 ... 68 69 70 71 72 ... 74 75 »
 
Підведено підсумки міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної грамотності «БОБЕР», який проходив на базі Львівського фізико-математичного ліцею при Львівському національному університеті імені Івана Франка.
У конкурсі брали участь 113 учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста Енергодара. З них отримали оцінки: відмінно - 24 учні, добре – 30 учнів.
 
 
 
 
 
 
                          «відмінно»        «добре»
БОБРЕНЯ (5 – 7 класи) -   4               10
БОБРИК (8 – 9 класи) -     3               11
БОБЕР (10 – 11 класи) -    17              9
 
   Найкраще виступила команда ЕЗОШ № 7 (вчитель Дятлова О.А.). Із 23 учасників конкурсу 11 отримали оцінку «відмінно» і 9 – «добре».
 
  Щиро вітаємо з високими результатами учнів-конкурсантів ЕЗОШ №7 та їхнього вчителя інформатики Дятлову Олену Анатоліївну!
 
Переглядів: 908 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Лютий-15 | Коментарі (0)

Вітаємо переможців конкурсу «Психолог року 2010» та керівників закладів освіти ДНЗ №5,16,14 та ЕНВК №5 !
   Щиро дякуємо учасникам конкурсу та керівникам закладів освіти ЕЗОШ №6, ЕНВК «ДНЗ-ЗНЗ» №9, ЕБГ «Гармонія» за активну участь у конкурсі!
   Бажаємо всім подальших успіхів у роботі, творчої наснаги, гармонії в душі та міцного здоров’я.  
   Хай в кришталевій чаші вашого життя буде прозора вода щастя, червоні троянди кохання, білі ромашки вірності та голубі волошки ніжності. Хай щастить!
 
 
  
 
 
 
 
 
   Згідно з Програмою розвитку системи освіти міста Енергодара на 2009- 2015 роки в січні-лютому 2010 року був проведений міський конкурс «Психолог року 2010», який проходив у два етапи:
- заочний – розгляд поданих на конкурс матеріалів;
- очний – презентація досвіду роботи практичних психологів освітніх закладів міста.
 
У конкурсі брали участь:
 
- Тихонова Людмила Анатоліївна, практичний психолог ЕНВК «ДНЗ-ЗНЗ» №9, спеціаліст вищої категорії, стаж психологічної роботи – 15 років.
Тема: «Психологічний супровід адаптаційного періоду першокласників;
- Цепецауєр Олена Петрівна, практичний психолог ДНЗ №16, спеціаліст першої категорії, стаж психологічної роботи – 14 років.
Тема: «Програма розвитку соціально-емоційної компетенції дошкільників з використанням тематичного планування освітнього процесу в ДНЗ»;
- Гумовська Людмила Миколаївна, практичний психолог ДНЗ №14, спеціаліст вищої категорії, стаж психологічної роботи – 6 років.
Тема: «Розвиток соціально-емоційної сфери дітей від 2-х до 6-ти років»;
- Іщенко Олена Георгіївна, практичний психолог ЕЗОШ №6, спеціаліст першої категорії, стаж психологічної роботи – 9 років.
Тема: «Емоційна дезадаптація молодших школярів»;
- Гришукова Тетяна Анатоліївна, практичний психолог ДНЗ №5, спеціаліст другої категорії, стаж психологічної роботи – 7 років.
Тема: «Арттерапія в психологічній практиці»;
- Галата Світлана Володимирівна, практичний психолог ЕНВК №5, спеціаліст другої категорії, стаж психологічної роботи – 9 років.
Тема: «Психологічний супровід профільного навчання учнів ЕНВК №5»;
- Першина Зоя Вікторівна, практичний психолог ЕБГ «Гармонія», спеціаліст другої категорії, стаж психологічної роботи – 5 років.
Тема: «Моніторинговий психологічний супровід навчально-виховного процесу учнів 5-7-х класів».
 
   Членами журі відмічений високий рівень компетентності конкурсантів, знання проблеми, над якою працюють, вміння переконувати, оригінальні методи та форми роботи, цікаві професійні знахідки, творчість та толерантність учасників конкурсу «Психолог року – 2010».
 
Переможцями конкурсу журі визнало:
 
І місце - Гришукова Тетяна Анатоліївна, практичний психолог ДНЗ №5.
Тема: «Арттерапія в психологічній практиці»;
ІІ місце - Цепецауєр Олена Петрівна, практичний психолог ДНЗ №16.
Тема: «Програма розвитку соціально-емоційної компетенції дошкільників з використанням тематичного планування освітнього процесу в ДНЗ»;
          - Гумовська Людмила Миколаївна, практичний психолог ДНЗ №14.
Тема: «Розвиток соціально-емоційної сфери дітей від 2-х до 6-ти років»;
ІІІ місце - Галата Світлана Володимирівна, практичний психолог ЕНВК №5.
Тема: «Психологічний супровід профільного навчання учнів ЕНВК №5».
 
 
Психолог… Нет, он не волшебник,
Не чудотворец, не атлет,
Не жизненных задач решебник,
И он не супер-человек.
 
Он так же дышит, так же любит,
И так же чувствует как все.
Он не вершит великих судеб,
Он все не знает о тебе.
 
Души твоей путеводитель,
Он лишь подсказка – не ответ.
Дорожный знак, ограничитель
Твоих ошибок, друг побед.
 
Гармонии в душе желая,
За вас не сотворит ее,
Советом в жизни помогая,
За вас не проживет ее.
 
Психолог… Нет, он не волшебник,
Не шарлатан, не чародей,
Он не святой, не тяжкий грешник.
Он человек среди людей!
Переглядів: 1732 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Лютий-12 | Коментарі (0)

На виконання наказу управління освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації від 04.02.2010 № 77 «Про проведення других обласних педагогічних читань з гуманної педагогіки» та наказу КЗ „ЗОІППО” ЗОР від 04.02.2010 № 19-Д «Про проведення других обласних педагогічних читань з гуманної педагогіки», з метою ознайомлення та впровадження в практику роботи педагогів дошкільних навчальних закладів і початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів Запорізької області принципів гуманно-особистісного підходу до дитини в освітньому процесі видатного діяча сучасної педагогіки Симона Соловейчика з лютого по листопад 2010 року для педагогів дошкільних навчальних закладів і початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів міста проводитимуться другі обласні педагогічні читання з гуманної педагогіки «Філософія Симона Соловейчика. Погляд на дитину» (наказ управління освіти Енергодарської міської ради від 09.02.2010 № 81 „Про проведення других обласних педагогічних читань з гуманної педагогіки”). Надаємо Положення, умови та порядок проведення педагогічних читань, а також адресу сайтів з матеріалами з даної теми: Детальніше
 
 
Переглядів: 1666 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Лютий-11 | Коментарі (0)

Керівникам навчальних закладів!
   Доводимо до Вашого відома, що 12 лютого 2010 року в ЕБГ «Гармонія», каб. 47, о 14.00 відбудеться організаційно-інструктивна нарада щодо здійснення моніторингу науково-методичного забезпечення освітнього процесу в загальноосвітніх закладах міста для заступників директорів з науково-методичної роботи.
   Просимо забезпечити явку учасників наради.
 
Самойлова І.А., методист з моніторингу якості освіти НМЦ
 
Переглядів: 997 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Лютий-11 | Коментарі (0)

Міністерство освіти і науки України визначило,
яким чином розраховується середній бал атестата випускника.
   Відповідно до листа МОН України № 1/9-67 від 08.02.2010 «Про врахування середнього бала документа про повну загальну середню освіту» середній бал атестата розраховується як середнє арифметичне річних оцінок з предметів інваріантної складової навчального плану, виставлених у додатку до атестата, та оцінок, отриманих за державну підсумкову атестацію. Округлення здійснюється до десятих частин бала (за 12-бальною шкалою).
 
 
Переглядів: 1769 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Лютий-11 | Коментарі (0)

   До уваги керівників загальноосвітніх навчальних закладів!
З 15 лютого по 15 березня 2010 року проводиться моніторинг науково-методичного забезпечення освітнього процесу.
 
ПРОГРАМА
моніторингу науково-методичного забезпечення освітнього процесу
в навчальних закладах м. Енергодара
(лютий-березень 2010 року)
 
   Впровадження моніторингу науково-методичного забезпечення освітнього процесу в навчальних закладах міста здійснюється на виконання Програми розвитку системи освіти міста Енергодара на 2009-2015 роки. Розділ 10 «Моніторинг системи управління освітою. Створення і розвиток системи моніторингу якості освіти. Впровадження ЗНО» передбачає проведення моніторингових процедур один раз на три роки.
 
   Об’єктом моніторингу є міська система загальної шкільної освіти. Предметом досліджень – науково-методичне забезпечення освітнього процесу.
 
   Метою моніторингу науково-методичного забезпечення освітнього процесу є удосконалення діючої моделі управління освітньою системою міста на основі аналізу факторів, які впливають на освітній процес. Таким чином, за метою даний моніторинг є різновидом моніторингу узгодження управління: він спрямований на те, щоб визначити, наскільки існуюче науково-методичне забезпечення відповідає певним стандартам та забезпечує адекватний рівень функціонування міської системи середньої освіти.
 
   Завданнями моніторингу рівня науково-методичного забезпечення освітнього процесу є:
- визначення параметрів та показників науково-методичного забезпечення освітнього процесу, які б надавали можливість здійснювати своєчасний аналіз, коригувати діяльність суб’єктів освітнього процесу;
- розроблення ефективного інструментарію вивчення науково-методичного забезпечення;
- відпрацювання схеми діяльності всіх учасників здійснення моніторингу (методистів НМЦ, вчителів, психологів, адміністрації закладів);
- створення міської бази даних щодо науково-методичного забезпечення освітнього процесу ;
- здійснення аналізу, інтерпретації отриманих даних, розроблення відповідних рекомендацій з залученням фахівців (педагогів, психологів, методистів, адміністрації шкіл).
 
   Гіпотеза дослідження. Здійснення моніторингу науково-методичного забезпечення освітнього процесу ґрунтується на уявленні про те, що вплив на окремі складові науково-методичного забезпечення має наслідком якісні зміни результатів освітньої діяльності в цілому.
   Науково-методичне забезпечення є ресурсною категорією, оскільки це важлива умова функціонування та розвитку освітньої сфери. За класифікацією А.Єрмоли, науково-методичне забезпечення можна віднести як до статичної категорії, яка включає в себе ресурси (підручники, посібники, програми тощо) та явища (володіння педагогами та адміністрацією інноваційними технологіями, компетентність адміністрації та педагогів), так і до динамічної (діяльність по впровадженню ППД, функціонування експериментальних майданчиків, видавнича діяльність закладів, педагогів тощо).
   Спрямованість всього навчального процесу на кінцевий результат, який передбачає не стільки володіння певною сумою знань, скільки формування базових життєвих компетентностей, вимагає зміни технологій досягнення результату. Головним в професійній діяльності вчителя є не виконання інструкцій, а творче конструювання навчального процесу для досягнення кращого результату. Посилюється дослідна спрямованість діяльності вчителя, в тому числі під впливом розвитку інформаційних технологій.
   На підставі вищезазначеного вивчення науково-методичного забезпечення здійснюється за параметрами: ресурсний аспект (фактори: «Нормативно-правове забезпечення», «Програмно-методичне забезпечення», «Кадрове забезпечення»), організаційний аспект (фактори: «Науковий підхід до планування та організації НВП», «Науково-методична робота з педкадрами», «Єдиний інформаційний простір закладу»), діяльнісний аспект (фактори: «Інноваційна діяльність закладу», «Науково-дослідна робота та видавнича діяльність»).
 
   Методи дослідження:
- аналіз соціологічної, психолого-педагогічної літератури, нормативно-правових актів з досліджуваної проблеми;
- моделювання науково-методичного забезпечення освітнього процесу в навчальному закладі;
- вимірювання вагомості факторів і критеріїв науково-методичного забезпечення, ступеню їх прояву в конкретному навчальному закладі;
- анкетування суб’єктів освітнього процесу; 
- аналіз і узагальнення статистичної інформації.
 
Інструментарій моніторингових досліджень:
1. Кваліметрична модель науково-методичного забезпечення освітнього процесу в навчальному закладі (розроблена за технологію Г.В. Єльнікової).
2. Таблиці в текстовому редакторі Excel для визначення вагомості показників.
3. Таблиці в текстовому редакторі Excel для визначення експертної оцінки кожного критерію.
4. Таблиці в текстовому редакторі Excel: 
- «Банк авторських програм педагогів навчального закладу»;
- «База даних щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій педагогічними працівниками закладу»;
- «Банк публікацій педагогічних працівників»;
- «Перелік періодичних видань навчальних закладів міста, НМЦ»;
- «Управлінські електронні програмні засоби»;
- «Бібліотека електронних наочностей»;
- «Бібліотека електронних наочностей, створених педагогами закладу».
5. Анкета №1 для вчителів навчальних закладів.
6. Анкета №2 для адміністрації навчальних закладів.
7. Таблиці узагальнення результатів анкети №1.
8. Таблиці узагальнення результатів анкети №2.
 
   В моніторинговому дослідженні науково-методичного забезпечення освітнього процесу 2010 року беруть участь загальноосвітні навчальні заклади: ЕНВК №1, ЕЗОШ №2, ЕБГ «Гармонія», ЕЗОШ №4, ЕНВК №5, ЕЗОШ №6, ЕЗОШ №7, ЕБЛ, ЕНВК «ДНЗ-ЗНЗ» №9, ЕНВК «ДНЗ-ЗНЗ» №10.
 
Технологічні вимоги до здійснення дослідження:
1. Для отримання значення коефіцієнту відповідності при заповненні таблиці «Кваліметрична модель науково-методичного забезпечення навчального закладу» треба заповнити таблицю в текстовому редакторі Excel для визначення експертної оцінки кожного критерію із залученням не менше 10 експертів (адміністрація закладу, керівники МО, висококваліфіковані фахівці).
2. В анкетуванні №1 беруть участь всі вчителі навчального закладу.
3. В анкетуванні №2 беруть участь не менше трьох представників адміністрації закладу.
 
План моніторингового дослідження
науково-методичного забезпечення освітнього процесу
 
№ п/п захід
Інструментарій (форма) дата
відповідальні
1. Інформаційна нарада для ЗД з НМР. Ознайомлення з програмою моніторингових досліджень, інструментарієм.   12.02.2010 14.00
Методист НМЦ Самойлова І.А.
2. Самоекспертиза науково-методичного забезпечення освітнього процесу навчальними закладами
Кваліметрична модель науково-методичного-забезпечення, таблиця в текстовому редакторі Excel для визначення експертної оцінки кожного критерію До 22.02.2010
Адміністрація закладів
3. Проведення анкетування вчителів та адміністрації ЗНЗ
Анкета №1 Анкета №2
За домовленістю, не пізніше 22.02.2010р.
Методист НМЦ Самойлова І.А. Адміністрація закладів
4. Обробка результатів анкетування Таблиці узагальнення результатів анкети №1 і №2
До 25.02.2010р.
Соціально-психологічна служба ЗНЗ
5.
Оновлення
-банку авторських програм педагогів навчального закладу;
-бази даних щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій педагогічними працівниками закладу;
-банку публікацій педагогічних працівників
Таблиці в текстовому редакторі Excel
До 22.02.2010р.
Адміністрація закладів
6. Складання переліку періодичних видань навчальних закладів міста, НМЦ Таблиці в текстовому редакторі Excel
До 22.02.2010р.
Методист НМЦ Холодуліна Н.І.
7. Аналіз та узагальнення інформації, розробка рекомендацій Звіт про результати моніторингу
До 12.03.2010р.
Методист НМЦ Самойлова І.А. 
 
8. Створення міської бази даних щодо науково-методичного забезпечення освітнього процесу   До 05.03.2010р.
Методисти сектору інформаційного забезпечення 
 
 
Очікувані результати:
1. Для адміністрації навчальних закладів:
   - отримання інформації щодо стану науково-методичного забезпечення освітнього процесу в закладі з визначенням найбільш проблемних напрямків, додаткових ресурсів для подальшої корекційної роботи;
   - упорядкування внутрішніх баз інформації щодо науково-методичного забезпечення за наданими формами;
   - можливість використання міської бази даних щодо науково-методичного забезпечення освітнього процесу.
2. Для Науково-методичного центру:
   - отримання інформації щодо стану науково-методичного забезпечення освітнього процесу в закладах міста з визначенням найбільш проблемних напрямків, додаткових ресурсів, факторів, які впливають на результативність НВП для надання адресної допомоги навчальним закладам;
   - можливість подальшого формування єдиного інформаційного освітнього простору в місті.
3. Для управління освіти міської ради:
   - отримання інформації щодо стану науково-методичного забезпечення освітнього процесу в межах освітньої системи міста з визначенням найбільш проблемних напрямків, додаткових ресурсів, факторів, які впливають на результативність НВП для створення ефективної моделі управління, внесення відповідних коректив в стратегічне і поточне планування роботи.
Переглядів: 3261 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Лютий-10 | Коментарі (1)

У відповідності з планом науково – методичного центру та з метою виявлення і підтримки творчо працюючих професійних методичних об’єднань вчителів та активізації їх діяльності 23 – 24 березня 2010 року буде проведено міський конкурс-презентацію міських методичних об’єднань:
  - учителів математики;
  - учителів біології;
  - учителів географії;
  - учителів інформатики;
  - учителів фізики;
  - учителів хімії.
 
Оргкомітет конкурсу:
- Михайлик Н.О., заступник директора НМЦ;
- Ткаченко О. Г., методист НМЦ, заступник голови оргкомітету;
- Цемко С. А., методист НМЦ;
- Воробйов Л.М., директор ЕЗОШ №2.
 
Склад журі конкурсу:
- Букреєва С. М., директор НМЦ, голова журі;
- Ткаченко О. Г., методист НМЦ заступник голови журі;
- Цемко С. А., методист НМЦ, секретар журі;
- Михайлик Н.О., заступник директора НМЦ;
- Глінська Т.В., методист НМЦ;
- Ласкова Н. О., методист НМЦ;
- Придчіна А.І. методист НМЦ;
- Ясінська Н. В., методист НМЦ;
- Волкова Л.Л., заступник директора ЕНВК №1;
- Рядинська Т.М., заступник директора ЕНВК №2.
 
Переглядів: 1311 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Лютий-10 | Коментарі (0)

                                                                       Додаток 1
                                                                       до наказу Міністерства освіти і науки
                                                                       від 11.03.2009 р. № 233
 
 
УМОВИ
проведення Всеукраїнського огляду-конкурсу
на кращий стан фізичного виховання в навчальних закладах України
 
1.Загальні положення.
   Фізичне виховання учнів дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів є невід’ємною складовою освіти, що забезпечує можливість набуття кожною дитиною необхідних знань про здоров’я та засоби його зміцнення і спрямоване на формування в неї фізичного, соціального та духовного здоров’я, на вдосконалення фізичної та психічної підготовки, на ведення активного довготривалого життя та професійної діяльності.
   Фізичне виховання дітей та учнівської молоді реалізується через систему взаємопов’язаних форм організації фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи, до яких відносяться: заняття з фізичної культури, спортивне тренування, самостійні заняття, участь у фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходах.
   Всеукраїнський огляд-конкурс на кращий стан фізичного виховання в навчальних закладах України спрямований на активізацію роботи з фізичного виховання, виявлення та розповсюдження передового досвіду, пропаганду здорового способу життя серед усіх учасників навчально-виховного процесу, стимулювання педагогічних колективів навчальних закладів до творчої діяльності.
 
2. Мета огляду-конкурсу.
   Головною метою огляду-конкурсу є піднесення ролі фізичного виховання в умовах переходу на новий зміст, структуру та 12-річний термін навчання, пропагування засад здорового способу життя серед дітей та учнівської молоді.
 
3. Завдання огляду-конкурсу.
   3.1. Виявлення стану фізичного виховання в навчальних закладах України.
   3.2. Пошук сучасних ефективних форм і методів організації процесу фізичного виховання, орієнтованих на розвиток особистості.
   3.3. Пропагування досвіду роботи з фізичного виховання кращих фахівців фізичного виховання та кращих навчальних закладів.
   3.4. Визначення ефективності діяльності місцевих органів виконавчої влади, як засновників навчальних закладів, щодо їх фінансового та матеріально-технічного забезпечення.
 
4. Керівництво оглядом-конкурсом. 
   4.1. Організаційне керівництво оглядом-конкурсом здійснює Всеукраїнський оргкомітет. Призерів і переможців конкурсу визначає журі.
   4.2. В Автономній Республіці Крим, областях, м.м. Києві і Севастополі огляди-конкурси проводять відповідно республіканський, обласні та міські оргкомітети і журі, до складу яких входять керівники і працівники органів управління освіти, інститутів післядипломної педагогічної освіти, працівники управлінь з фізичного виховання та спорту Комітету з фізичного виховання та спорту МОН України, досвідчені вчителі, представники професійних та творчих спілок.
   4.3. В районах (містах) огляди-конкурси проводять відповідно районні (міські) оргкомітети і журі, до складу яких входять працівники управлінь освіти і науки районних (міських) державних адміністрацій, досвідчені вчителі, представники професійних та творчих спілок.
 
5. Порядок проведення огляду-конкурсу.
   5.1. Щорічно проводити Всеукраїнський огляд-конкурс на кращий стан фізичного виховання в дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних (СДЮШОР. ДЮСШ) навчальних закладах за номінаціями:
- 2008-2009 навчальний рік – сільські, міські дошкільні навчальні заклади ДНЗ компенсуючого типу та НВК (за віком);
- 2009-2010 навчальний рік – сільські, міські загальноосвітні навчальні заклади, загальноосвітні школи-інтернати, школи-інтернати для дітей сиріт, спеціальні школи-інтернати, НВК (за віком);
- 2010-2011 навчальний рік – професійно-технічні навчальні заклади;
- 2011-2012 навчальний рік – дитячо-юнацькі спортивні школи, спеціалізовані дитячо-юнацькі школи олімпійського резерву.
- І тур - навчальний заклад до 30 грудня поточного року надсилає в районний (міський) оргкомітет заявку з відповідними матеріалами (додаються) для участі в огляді-конкурсі. Оргкомітет і журі визначають переможців (по одному в кожній номінації) і до 1 лютого надсилає матеріали в Кримський республіканський, обласні, Київський і Севастопольський міські оргкомітети.
- ІІ тур - Кримський республіканський, обласні, Київський і Севастопольський оргкомітети і журі визначають переможців ( по одному в кожній номінації) і до 1 квітня надсилають матеріли до Всеукраїнського оргкомітету.
- ІІІ тур - Всеукраїнський оргкомітет і журі розглядають подані матеріали та до 1 серпня приймає остаточне рішення про переможців і призерів огляду-конкурсу, яке затверджується наказом Міністерства освіти і науки України.
   5.2. Оргкомітети і журі всіх рівнів мають право перевірки достовірності інформації, наданої навчальними закладами.
 
6. Учасники огляду-конкурсу.
Огляд-конкурс проводиться в 6 номінаціях:
 
 
7. Перелік матеріалів, що надсилаються на огляд-конкурс.
   Заявка навчального закладу на участь в огляді-конкурсі. Подання управління освіти районної (міської) державної адміністрації. Описовий звіт про стан фізичного виховання в навчальному закладі. Відеозапис фрагментів трьох масових заходів з анотацією (змагання, Дні здоров’я, свята, походи, семінари тощо). Інформаційний лист навчального закладу.
 
8. Система оцінювання.
   Найвища оцінка кожного окремого розділу - 12 балів. Підсумкова оцінка являє собою суму оцінок за дев’ять розділів. Переможці визначаються за найбільшою сумою набраних балів.
 
9. Нагородження переможців.
   Навчальні заклади, які посіли І, ІІ, ІІІ місця у Всеукраїнському огляді-конкурсі в кожній номінації, нагороджуються Дипломами відповідних ступенів Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України та спортивним інвентарем на суму:
І місце - 2000 грн.
ІІ місце - 1500 грн.
ІІІ місце - 1000 грн.
   Керівники і фахівці фізичного виховання навчальних закладів, які посіли І, ІІ, ІІІ місця, нагороджуються Почесними грамотами Міністерства освіти і науки України.
   Управління з фізичного виховання та спорту Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України, які брали активну участь у підготовці навчальних закладів переможців та призерів огляду-конкурсу, нагороджуються Дипломами Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України.
 
Додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 11.03.2009 №233
 
Заявка
Прошу допустити _____________________________________________________________
                                                  /назва навчального закладу/
 
до участі в ____________ турі Всеукраїнського огляду-конкурсу на кращий стан фізичного виховання в навчальних закладах Запорізької області за номінацією «___________________________________________».
 
Директор навчального _________________/_____________ / закладу
Начальник відділу освіти ___________________/_________________/
 
М.П.
 
"___” _____________2010р.
 
 
 
Додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 11.03.2009 №233
 
Подання
_______________________________________________________________
(назва навчального закладу) _______________________________________________________________
(район, місто)
 
на участь у ____ турі Всеукраїнського огляду-конкурсу на кращий стан фізичного виховання в навчальних закладах України.
 
Директор_______________________________________________________
(П.І.П. повністю)
 
Учитель _______________________________________________________
(П.І.П. повністю)
 
_______________________________________________________________
Адреса навчального закладу: _________________________________________ Телефон:______________________
 
Начальник управління освіти _________________/_______________/
М.П.
"___”_______________2010рік
 
 
Додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 11.03.2009 №233
 
Схема описового звіту (відповідно до номінацій)
1.Навчальна робота.
– Нормативно-правові документи, програми, якими керується педагогічний колектив навчального закладу по організації фізичного виховання.
– Умови для якісного проведення занять з фізичного виховання та фізкультурно-оздоровчої роботи у закладі ( зручний розклад, спортивна база в т. ч. орендована, обладнання та інвентар тощо)
– Наявність комп’ютерної бази даних фізичної підготовленості вихованців.
– Впровадження нових педагогічних технологій, інноваційних підходів.
– Якість рівня навчальних досягнень дітей з фізичної культури: 
   -  % досягнень дітей з фізичної культури по рівнях компетенції до загальної кількості учнів;
   -  коефіцієнт рівня навченості (в таблиці). 
- Робота з навчання дітей плаванню:
   -  кількість дітей, які навчились плавати за звітній період (цифри та відсотки).
– Специфіка проведення роботи з фізичного виховання (для шкіл-інтернатів для дітей з фізичними і розумовими вадами).
– Ведення книги медичного обстеження учнів, паспортів здоров’я, листів здоров’я.
 
2. Методична робота.
– Специфіка відповідності методичного забезпечення з урахуванням навчального закладу.
– Участь у роботі районних (міських, Всеукраїнських) методичних об’єднань, семінарах, конференціях з питань фізичного виховання дітей , проведення семінарів на базі представленого навчального закладу:
   -  дата і місце проведення;
   -  теми;
   -  учасники.
– Участь у підготовці та розробці програм (авторських, регіональних), методичних матеріалів з питань фізичного виховання дітей (копії відповідних матеріалів, посвідчень).
– Проведення міських, районних та обласних семінарів на базі представленого навчального закладу: план, тематика.
 
3. Фізкультурно-масова робота.
– Гуртки з видів спорту, які культивуються у закладі:
   -  кількість груп;
   -  вид спорту;
   -  досягнення.
– Проведення спортивно-масових заходів:
   -  спортивні свята, розваги;
   -  «Старти надій», «Шкіряний м’яч», «Нащадки козацької слави»;
– Спартакіада (шкільна, районна, міська):
   -  прийняло участь дітей;
   -  % від загальної кількості дітей;
   -  всього заходів.
– Залучення батьків до фізкультурно-масової роботи у закладі:
   -  план роботи з батьками.
 
4. Фізкультурно-оздоровча робота.
– Проведення «Днів здоров’я» у закладі:
   -  кількість заходів;
   -  кількість дітей, що приймали участь;
   -  % .
– Туристична робота у закладі. Якісно - кількісний аналіз:
   -  методичні матеріали до проведення;
   -  кількість походів за рік;
   -  кількість учасників;
   -  %.
– Заходи по запобіганню травматизму на заняттях з фізкультури та під час проведення спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи:
   -  наявність відповідної документації з техніки безпеки (перелік);
   -  наявність інструктивних матеріалів з безпеки життєдіяльності для дітей.
– Стан захворюваності в навчальному закладі (за звітній період) :
   - кількість учнів всього;
   -  кількість випадків травматизму на уроках, заняттях; 
   -  кіл-сть захворювань у %;
   -  кіл-сть інфекційних захворювань.
– Робота по оздоровленню дітей за 2009 рік.
– Робота з дітьми, які віднесені за станом здоров’я до оздоровчих та спеціальних медичних груп:
   -  кількість спеціальних чи оздоровчих груп;
   -  кількість дітей по групам;
   -  % дітей;
   -  наявність спеціального обладнання; 
   -  наявність спеціального приміщення;
   -  наявність фахівця, що проводить заняття.
 
5. Пропагандистка та агітаційна робота.
 – Наявність інструктивних, інформаційних, фотостендів в навчальному закладі:
   -  інформація для батьків;
   -  фотостенди про фізкультурно-оздоровчу роботу (надати фото).
– Проведення спортивних свят з залученням відомих спортсменів, спортсменів – колишніх вихованців закладу:
   -  кількість;
   -  сценарій, фото, відео.
– Пропагандистка робота серед батьків:
   -  план роботи з батьками;
   -  види роботи з батьками.
– Наявність музею (кабінету) спортивної спрямованості в навчальному закладі (коротка інформація про його діяльність).
 
6. Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.
– Форми підвищення кваліфікації, якими користуються фахівці фізичного виховання навчального закладу (документи, які це підтверджують).
– Які установи займаються підвищенням кваліфікації фахівців фізичного виховання навчального закладу.
– Кваліфікаційні категорії та педагогічні звання фахівців фізичного виховання навчального закладу.
 
7. Фінансово-господарська діяльність.
– Відповідність спортивної бази програмам, вимогам, обладнання відповідно до профілю навчального закладу.
– Характеристика спортивної бази навчального закладу. Забезпеченість навчального закладу спортивним інвентарем та обладнанням (відповідно до переліку типових навчально-наочних посібників та обладнання з фізичної культури для загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів).
– За допомогою яких структур, окремих людей, спортивна база готується до навчального року.
– Асигнування на поліпшення матеріально-спортивної бази (бюджет, спонсорська допомога, з оренди приміщень).
– Співпраця навчальних закладів (дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів з ДЮСШ) по використанню спортивних баз для занять фізичною культурою і спортом, спортом та оздоровлення дітей.
 
8. Медичний контроль.
– Проведення медичних оглядів дітей навчального закладу (термін проведення, контингент, який підлягає поглибленому обстеженню).
– Наявність медичних працівників в навчальному закладі.
– Контроль з боку медичних працівників за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог фізкультурних залів, приміщень, майданчиків, навантаженням на дітей під час занять фізичною культурою.
– Наявність медичного кабінету в навчальному закладі, його забезпеченість.
 
9. Контроль за фізичним вихованням в навчальному закладі.
– Наявність розділу «Фізичне виховання» в річному плані роботи навчального закладу з обов'язковим календарним плануванням спортивно-масових заходів навчального закладу.
– Облік відвідування уроків (занять) фізичної культури та позаурочних спортивно-масових заходів адміністрацією навчального закладу (план затверджений директором).
– Здійснення контролю з боку відділу освіти СЕС, тощо.
– Проведення нарад, педрад з питань фізичного виховання.
 
Додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 11.03.2009 №233
 
Зведений протокол обласного туру
Всеукраїнського огляду-конкурсу на кращий стан фізичного виховання
в навчальних закладах України
 
________________________________(р-ну, міста)
 
 
Голова журі_____________________________________________________
 
Примітка: зведений протокол заповнюється окремо для дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, шкіл-інтернатів для дітей з фізичними і психічними вадами, ДЮСШ (СДЮШОР).
 
Додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 11.03.2009 №233
 
Інформаційний лист навчального закладу________________________ ________________________________________________________
1. Кількість класів_____________________
2. Кількість учнів, дітей: всього ___________
3. Рівень якості навчальних досягнень учнів
 
 
4. Робота з навчання плаванню
 
 
 
 
5.Фізкультурно-масова робота
 
 
8. Групи оздоровчої спрямованості
 
 
9. Участь в обов’язкових фізкультурно-оздоровчих заходах
 
 
10. Проведено:
 
 
11. Організація роботи з учнями, віднесеними за станом здоров’я до спеціальної медичної групи
 
 
11. К-сть випадків травматизму, отриманих під час уроків (занять фізичної культури та під час проведення позаурочної роботи з фізичного виховання) _________________
 
12. Рівень захворюваності
 
 
13. Оздоровлення учнів (2009 рік)
 
 
 
 
                                                                                     Додаток 2
                                                                                     до наказу Міністерства освіти і науки
                                                від 11.03.2009 р. № 233

 
Склад журі ІІ (обласного) туру Всеукраїнського огляду-конкурсу на
кращий стан фізичного виховання в навчальних закладах системи освіти
Запорізької області у 2010 році
 
 
Переглядів: 5147 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Лютий-09 | Коментарі (0)

Зверніть увагу!
На сайті нова закладка: "Бази ЕППЗ"! Тут ви можете знайти перелік електронних педагогічних програмних засобів, які використовуються ЗНЗ м.Енергодара
Переглядів: 1269 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Лютий-09 | Коментарі (0)

Міська творча група вчителів з впровадження ІКТ у навчально- виховний процес
 
Проблемна тема
Підвищення рівня інформаційної компетентності педагога.
Об’єкт дослідження: рівень професійної компетентності вчителя.
Предмет дослідження: ІКТ у педагогічній діяльності вчителя.
Мета дослідження: удосконалення професійної майстерності вчителів - предметників шляхом розширення освітнього простору засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
 
Завдання творчої групи
1. Залучити педагогів міста до створення інформаційного освітнього простору, що об’єднує педагогів, учнів та їх батьків за близькими до педагогіки проблемами для акумулювання ідей та об’єднання можливостей.
2. Стимулювати вчителів до самостійного поглибленого розширення знань, отриманих у ході роботи. 3. Сприяти впровадженню розробок, ідей вчителів-дослідників у педагогічну практику вчителів міста.
4. Здійснити аналіз стану педагогічного процесу в аспекті впровадження ІКТ у навчально-виховний процес ЗНЗ міста.
5. Провести експериментальні апробації проектів (моделей, дидактичних посібників) як власних, так і розроблених іншими групами.
6. Розробити методичні рекомендації на основі результатів, отриманих у групі.
7. Представити свої дослідження для обговорення педагогічною спільнотою на науково-практичній конференції.
8. Створити мережеву спільноту вчителів-предметників.
9. Опублікувати матеріали творчої групи у пресі.
 
Гіпотеза дослідження ґрунтується на припущенні того, що удосконалення професійної майстерності вчителів-предметників шляхом розширення освітнього простору засобами інформаційно-комунікаційних технологій можливе, якщо стимулювати вчителів до самостійної дослідницької роботи та сприяти впровадженню розробок, ідей вчителів-дослідників у педагогічну практику вчителів міста.
 
Етапи роботи творчої групи
 
І. Підготовчий етап (вересень –грудень 2009р.).
Розробка загальної програми діяльності творчої групи, визначення принципових позицій щодо організації роботи. Розробка індивідуальних маршрутів учасників творчої групи. Розробка портфоліо учасника творчої групи.
 
ІІ. Діяльнісно-прогностичний ( січень – лютий 2010р.).
Аналіз нормативних документів з проблеми. Пошук наукових та навчально-методичних джерел із зазначеної проблеми. Підготовка джерел для подальшого опрацювання педагогічними працівниками міста. Вивчення перспективного педагогічного досвіду з проблеми. Розробка діагностичного інструментарію щодо визначення рівня володіння ІКТ учасниками навчально-виховного процесу.
 
ІІІ. Конструктивно-моделюючий етап (березень – серпень 2010 р.).
Розробка проектів (моделей, дидактичних посібників) як власних, так і розроблених іншими групами. Розробка методичних рекомендацій на основі результатів, отриманих у групі.
 
IV. Апробаційно-впроваджувальний етап (вересень-жовтень 2010 р.).
Апробація проектів (моделей, дидактичних посібників) як власних, так і розроблених іншими групами. Самоаналіз діяльності кожним учасником творчої групи. Науково-методична корекція впровадження методичних розробок, моделей, дидактичних посібників.
 
V. Узагальнюючий етап ( листопад – грудень 2010 р.).
Узагальнення досвіду роботи творчої групи, окремих її учасників. Оформлення результатів роботи та презентація їх на науково-практичній конференції.
 
11 січня 2010 р.
 
                                                                Ласкова Н.О. – методист НМЦ
Переглядів: 1727 | Додав: KissLove | Дата: 2010-Лютий-09 | Коментарі (0)

Форма входу

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz