Науково-методичний центр
 управління освіти м. Енергодара

Каталог файлов
Досвід
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлов

Головна » Файли » Нормативно-правове забезпечення методичної роботи » Інструкції, рекомендації

Методичні рекомендації: "Структури уроків"
2009-Вересень-02, 13:51
 

Структура уроку засвоєння нових знань

 

  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку і мотивація навчальної діяльності.
  2. Актуалізація і корекція опорних знань.
  3. Сприйняття і первинне усвідомлення нового матеріалу, осмислення зв'язків і співвідношень в об'єктах вивчення.
  4. Узагальнення і систематизація знань,застосування їх в різних ситуаціях, наближених до життєвих.
  5. Підведення підсумків уроку і домашнє завдання.

 

 

Структура уроку засвоєння навичок і умінь

 

  1. Перевірка виконання домашнього завдання, актуалізація і корекція знань і практичного досвіду.
  2. Повідомлення теми, мети, завдань уроку, мотивація навчальної діяльності учнів.
  3. Вивчення матеріалу(ввідні, вступні вправи).
  4. Первинне використання набутих знань( пробні вправи).
  5. Застосування учнями знань і дій в стандартних умовах з метою засвоєння навичок( тренувальні вправи).
  6. Творче перенесення знань і навичок в нові або змінені умови з метою формування умінь ( творчі вправи).
  7. Підсумки уроку і домашнє завдання.

 

 

Структура уроку застосування знань,

навичок і умінь

 

  1. Перевірка домашнього завдання, відтворення і корекція опорних      знань,навичок і умінь, необхідних учням для самостійного виконання практичних завдань уроку.

  2. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми, мети і завдань уроку.

3. Осмислення змісту і послідовності застосування практичних дій.

4. Самостійне виконання завдань під контролем і з допомогою

учителя.

5. Узагальнення і систематизація учнями результатів роботи.

6. Звіт учнів про способи і результати виконаної роботи і теоретична інтерпретація отриманих результатів.

7. Підсумки уроку і домашнє завдання.

 

 

 

Структура уроку узагальнення і систематизації знань
 
  1. Повідомлення теми, мети і завдань уроку, мотивація навчальної діяльності школярів.
  2. Відтворення і корекція опорних знань.
  3. Повторення і аналіз основних фактів, подій, явищ.
  4. Узагальнення і систематизація понять, засвоєння системи знань і їх застосування для пояснення нових фактів і для виконання практичних завдань.
  5. Засвоєння ведучих ідей і основних теорій на основі широкої систематизації знань.
  6. Підведення підсумків уроку, рефлексія.
  7. Домашнє завдання,успішне виконання якого потребує системних знань, навичок і умінь.

 

 

Структура уроку перевірки і корекції

знань, навичок і умінь
 
  1. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми, мети і завдань уроку.
  2. Перевірка знань фактичного матеріалу і умінь розкривати елементарні зовнішні зв'язки в предметах і явищах.
  3. Перевірка знань основних понять, законів, закономірностей.
  4. Перевірка глибини осмислення знань і ступеня їх узагальнення.
  5. Застосування учнями знань в стандартних умовах.
  6. Застосування учнями знань в нестандартних ( змінених) умовах.
  7. Перевірка, аналіз і оцінювання виконаних завдань.
  8. Підведення підсумків роботи, домашнє завдання.

 

Примірні структури комбінованих уроків

А. Урок перевірки раніше засвоєного матеріалу і засвоєння нових знань (дві дидактичних цілі)

  1. Перевірка виконання учнями домашнього завдання практичного характеру (наявність, правильність, повнота і охайність виконання).
  2. Перевірка раніше засвоєних знань ( фронтальна бесіда, індивідуальне опитування, короткочасна письмова робота з тестовими завданнями, тощо).
  3. Мотивація навчальної діяльності учнів і повідомлення теми, мети і завдань уроку.
  4. Сприйняття і усвідомлення учнями нового матеріалу.
  5. Осмислення, узагальнення і систематизація знань.
  6. Підведення підсумків уроку, домашнє завдання.

 

Б. Урок засвоєння навичок і умінь і творче застосування їх на практиці в змінених умовах ( дві дидактичних цілі)

 

  1. Актуалізація опорних знань, навичок і умінь (попередні чи підготовчі             завдання.

  2. Мотивація навчальної діяльності учнів і повідомлення теми, мети і завдань уроку.

  3. Вивчення нового матеріалу( правило, закон), його сприйняття, усвідомлення і осмислення (ввідні завдання).

  4. Первинне застосування отриманих знань ( пробні вправи).

  5. Засвоєння навичок і вмінь на готовому матеріалі в стандартних умовах ( тренувальні вправи за зразком, інструкцією).

  6. Засвоєння узагальнених умінь на основі застосування знань і навичок в нестандартних ситуаціях ( творчі роботи).

  7 Самостійна робота на творче застосування знань, навичок і умінь, перевірка результатів виконаних завдань.

  8. Підведення підсумків уроку, домашнє завдання.

 

 

 

 Примітка: ця структура може охоплювати не один, а два-три уроки або                   здвоєні уроки мови, математики, хімії та інших предметів.

Категорія: Інструкції, рекомендації | Додав: KissLove
Переглядів: 1939 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz