Науково-методичний центр
 управління освіти м. Енергодара

Зміст освіти
Досвід
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Зміст освіти

Назва ІТ Опис ІТ
Розвиток пізнавальних здібностей дітей дошкільного віку


Створення щонайкращих умов для всебічного самовияву і розвитку здібностей дітей, утвердження особистості в різних видах діяльності – гуманітарній, технічній, економічній, фізичній, математичній, мовленнєвій, образотворчій, музичній, театральній, для активізації мислення і творчої ініціативи; задоволення культурно-освітніх потреб юних громадян України, а також для апробації нових наукових розробок та варіативних програм виховання і навчання 1. Самореалізація особистості педагога і дитини через творче прилучення до культурно-філософського горизонту довкілля, соціально-психологічне проектування їхнього духовно-креативного буття. 2. Диференціація освітнього процесу відповідно до індивідуальних нахилів, здібностей і потреб кожного вихованця, виявлення рівня розвитку пізнавальних здібностей дітей, створення найсприятливіших умов для їхнього розвитку, для самовираження, самоствердження і самореалізації кожного індивіда за допомогою узгодженої роботи педагогічного та медичного персоналу. 3. Вивчення проблеми розвитку пізнавальних здібностей дітей. 4. Створення педагогічних умов для розвитку пізнавальних здібностей кожного вихованця. 5. Розділ дітей за різнорівневими групами (за одиницю приймають рівень розвитку пізнавальних здібностей дитини). За допомогою діагностування вихователь буде мати змогу цілеспрямовано формувати кінцевий результат розвитку пізнавальної сфери дитини. Вікові групи будуть об’єднувати дітей з різним рівнем розвитку пізнавальних здібностей. 6. Апробація педагогічних інновацій, нових технологій і форм організації педагогічного процесу з метою оновлення змісту освітньої роботи у дошкільному закладі.
Теоретичні основи і практика організації здорового діалогу дитини з природою


Мета: комплексна діагностика і гармонійний розвиток засобами спілкування дитини з природою в системі інтеграції інноваційних технологій. Проводиться вивчення відповідної науково-методичної літератури, нормативних та інструктивних документів з проблеми екологічного виховання. Здійснюється відбір і апробація інноваційних технологій в організації виховного процесу ДНЗ. Широке застосування інноваційних педагогічних технологій у процесі створення здорового діалогу дитини з природою, дає змогу створити сприятливі умови для цілісного розвитку особистості щодо ціннісного ставлення до природи.
Дослідження з проблем наступності навчально-виховної роботи у взаємодії дошкільних установ, школи-гімназії


Мета: науково обгрунтувати і практично підтвердити можливість суттєвого підвищення ефективності навчання, виховання і розвитку учнів на основі реалізації принципу єдності фізичного, морального розвитку особистості в результаті забезпечення послідовності та наступності навчально-виховного процесу.
Апробація інтегрованої особистісно-орієнтованої технології освітнього процесу в дошкільних закладах та початковій школі


Дидактичне забезпечення освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах та школі І ст. Мета: вивчення умов та чинників, які забезпечують формування основ світогляду та життєвої компетентності дошкільників і молодшого школяра як інтегрованого результату навчальної діяльності; експериментальна перевірка продуктивності і можливості застосування інтегрованої технології навчання дошкільників та молодших школярів з метою формування світогляду.
Комплексний супровід дітей в умовах сучасного дошкільного закладу


Втілення педагогічних інновацій, нових технологій і форм організації педагогічного процесу з метою його оновлення на основі особистісно - орієнтованого підходу. • очікувані результати: організація і науково-методичне забезпечення діяльності інноваційного дошкільного навчального закладу для реабілітації дошкільників з послабленим здоров'ям, сфери освітніх послуг, що відповідають спектру батьківських запитів; зміцнення сім'ї; Мета: створення нової моделі освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах.
Експериментальна апробація програми дошкільної освіти МОН України


В результаті дослідження було сформовано та апробовано модель діяльності наукових працівників інституту післядипломної педагогічної освіти та методичних служб різного рівня, що забезпечує цілісність змісту, форм, етапів роботи з вивчення, апробації базового компонента; створено і запроваджено систему циклової подачі інформації учасникам експерименту про наукові підходи до розробки змісту базового компонента, розроблено теоретичні, дидактично-методичні засади; стандарти психолого-педагогічних умов розвитку, виховання навчання дітей; план організації предметно-ігрового середовища дітей. Узагальнено результати роботи районних (міських) та обласної творчих груп, забезпечено психолого-педагогічні та андрогогічні умови ефективної взаємодії учасників експерименту. Здійсненно експертизу, узагальнено на теоретичному і практичному рівні матеріали навчально-методичного забезпечення базового компонента, достатніх для реалізації його в практику роботи дошкільних навчальних закладів. Видано збірку "Базовий компонент: пошуки, знахідки”, методичний порадник "Працюємо за базовим компонентом” (Автори: Войтенко В.І.,Харченко А.А., Каратаєва М.І., Грицюк Л.А.). Другий етап дослідження – 2004-2006 р.р. передбачає експериментальну апробацію створеної МОН України програми дошкільної освіти з урахуванням досвіду набутого на першому етапі дослідження – 1999-2004 р.р. Мета: апробувати новостворену програму дошкільної освіти МОН України/ Очікувані результати: Здійснення апробації програми дошкільної освіти; за умов її дієвості – розробити та поширити серед педагогічних працівників регіону рекомендації щодо її реалізації .
   
Форма входу

Пошук
Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829

Copyright MyCorp © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz