Опис інновацій
Сучасні
технології корекційно-компенсуючого навчання
| 1) розробка, вивчення, апробування, втілення
сучасних технологій корекційно-компенсуючого навчання, а саме: - корекція сенсорики як пропедевтичної бази формування математичних понять у дітей з ЗПР; - активізація пізнавальної діяльності через розвиток дрібної моторики рук; - реабілітація через психомоторику на заняттях ритмікою; - корекція мовленнєвого розвитку на заняттях по ознайомленню з оточуючим; - формування орфографічної зіркості у дітей із ЗПР. 2) розробка авторських програм та авторського навчального плану; 3) створення інноваційного освітньо-виховного середовища; 4) створення моделі навчально-виховного процесу, організація диференційованого навчання; 5) створення необхідних умов для здійснення соціально-психологічної реабілітації та трудової адаптації. |
Удосконалення навчальних досягнень учнів на підставі
впровадження системи самоосвітньої роботи з базових дисциплин (математика,
українська мова, історія України)
| - підвищення рівня навчальних досягнень учнів відповідно до вимог Державного стандарту загальної середньої освіти, рівень їх компетентності та основних досягнень у процесі виконання творчих самоосвітніх завдань; - одержання вірогідної інформації, процесуального характеру про рівень навчальних досягнень учнів, траєкторії змін інтелектуального розвитку з метою оптимізації змісту, методів, засобів та організаційних форм навчальної діяльності; - розробка творчих завдань різного рівня складності, педагогічне програмування щодо розв’язання учнями, допомога їм у набутті особистого досвіду творчої діяльності; - оцінка єфективності роботи педагогів з учнями через співвідношення потенційних можливостей і реальних показників результатів динаміки рівня сформованості самоосвітніх умінь; - координація діяльності управлінських та методичних структур щодо надання методичної допомоги учням і педагогам. |
Програмно-методичне
забезпечення Базового компонента дошкільної освіти в Україні,МОН України № 44/7
від 22.02.99 р.
| |