Науково-методичний центр
 управління освіти м. Енергодара

ШМО 2.8
Досвід
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ШМО 2.8

Організаційні функції оргко-мітету:

На пленарному засіданні роз-глядають основні теоретичні пи-тання висунутої проблеми.

На секційному засіданні (2—3 секції) розглядають окремі шляхи розв'язання даноїпроблеми (обмін досвідом роботи, спостере-ження та обговорення навчальних і виховних занять тощо). Водночас учасники вносять конкретні пропо-зиції щодо ефективного вирішен-ня обговорюваного питання.

На підсумковому пленарному засіданні заслуховують звіти ке-рівників секції, обговорюють і ухвалюють рекомендації конфе-ренцГі з даної проблеми.

Зворотний зв'язок науково-практичної конференції:

конференція дає змогу за відносно короткий час ознайомити педагогів з результатами досліджень;

завдяки надрукованим збірни-камдоповідей або тєз є можливість довести до відома всіх шкіл регіону наукову інформацію про наслідки досліджень і рекомендації щодо запровадження наукових ідей у практичну діяльність;

зауваження й пропозиції, висловлені на конференції, дають змогу керівникам освіти і науково-методичних служб координувати плани педагогічних досліджвнь, єфективно здійснювати управління цим процесом  тощо. 

 

ОПЕРАТИВНО-МЕТОДИЧНІ  НАРАДИ

Завдання оперативно-методичних нарад (оперативних нарад) — підвищення наукового рівня педагогічної роботи, запобігання можливим помилкам, виправлення допущених помилок. Тут розглядають питання, які неможливо передбачити заздалегідь. 

 

ПЕДАГОГІЧНА ВИСТАВКА

Завдання педагогічної виставки — показ досягнень педагогічного колективу у пропаганді нових зразків навчально-виховної роботи та науково-методичної діяльності педагогів, поширення ППД, висвітлення діяльності батьківських та учнівських органів самоврядування.

Виставки розрізняютьза змістом I місцем у навчальному процесі — тематичні та оглядові; за тривалістю постійні та епізодичні.

Організовують виставки кафедри, науково-методичні ради із залученням колективу.

Технологія проведення педагогічної виставки:

визначення та обговорення в колективі проблеми, теми;

визначення місця й часу експозиції;

складання плану підготовчої роботи (розподіл доручень між членами науково-методичної ради);

визначення переліку і терміну збирання матеріалів, які  експонувати- муться на виставці(цифрових, текстових, ілюстративних, книг, ТЗН,
сувенірів, виготовлених власноруч,тощо);

оформлення супровідних текстів документів та експонатів(узагальнення й висновки);

систематизація  матеріалів (розподіл за темами в експозиційні комплекси);

складання картотеки наявних матеріалів;

художньо-естетичне оформлення.

Зворотний зв'язок:

записи в спеціальних книгах відгуків;

поширення  експонованого  ПГЩ,     впровадження нових педагогічних технологій;

підвищення якості навчально-виховнопо процесу в навчальних закладах;

заявки від відвідувачів виставки на наступний показ своїх експонатів.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz