Організаційні функції оргко-мітету:
На пленарному засіданні роз-глядають основні теоретичні пи-тання висунутої проблеми.
На секційному засіданні (2—3 секції) розглядають окремі шляхи розв'язання даноїпроблеми (обмін досвідом роботи, спостере-ження та обговорення навчальних і виховних занять тощо). Водночас учасники вносять конкретні пропо-зиції щодо ефективного вирішен-ня обговорюваного питання.
На підсумковому пленарному засіданні заслуховують звіти ке-рівників секції, обговорюють і ухвалюють рекомендації конфе-ренцГі з даної проблеми.
Зворотний зв'язок науково-практичної конференції:
• конференція дає змогу за відносно короткий час ознайомити педагогів з результатами досліджень;
• завдяки надрукованим збірни-камдоповідей або тєз є можливість довести до відома всіх шкіл регіону наукову інформацію про наслідки досліджень і рекомендації щодо запровадження наукових ідей у практичну діяльність;
• зауваження й пропозиції, висловлені на конференції, дають змогу
керівникам освіти і
науково-методичних
служб координувати плани педагогічних досліджвнь, єфективно здійснювати управління цим процесом
тощо.
ОПЕРАТИВНО-МЕТОДИЧНІ НАРАДИ
Завдання оперативно-методичних нарад (оперативних нарад) — підвищення наукового рівня педагогічної роботи, запобігання можливим помилкам, виправлення допущених помилок. Тут розглядають питання, які неможливо
передбачити заздалегідь.
ПЕДАГОГІЧНА ВИСТАВКА
Завдання педагогічної виставки — показ досягнень педагогічного колективу у пропаганді нових зразків навчально-виховної роботи та науково-методичної діяльності педагогів, поширення ППД, висвітлення діяльності батьківських та учнівських органів самоврядування.
Виставки розрізняютьза змістом I місцем у навчальному процесі — тематичні та оглядові; за тривалістю — постійні та епізодичні.
Організовують виставки кафедри, науково-методичні ради із залученням колективу.
Технологія проведення педагогічної виставки:
• визначення та обговорення в колективі проблеми, теми;
• визначення місця й часу експозиції;
• складання плану підготовчої роботи (розподіл доручень між членами науково-методичної ради);
• визначення
переліку і терміну збирання матеріалів, які
експонувати- муться на виставці(цифрових, текстових, ілюстративних, книг, ТЗН,
сувенірів, виготовлених власноруч,тощо);
• оформлення супровідних текстів документів та експонатів(узагальнення й висновки);
• систематизація матеріалів (розподіл за темами в експозиційні комплекси);
• складання картотеки наявних матеріалів;
• художньо-естетичне оформлення.
Зворотний зв'язок:
• записи в спеціальних книгах відгуків;
• поширення експонованого ПГЩ, впровадження нових педагогічних технологій;
• підвищення якості навчально-виховнопо процесу в навчальних закладах;
• заявки від відвідувачів виставки на наступний показ своїх експонатів.