Науково-методичний центр
 управління освіти м. Енергодара

Проблемна тема
Досвід
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Проблемна тема

Міська творча група вчителів
з впровадження ІКТ у навчально- виховний процес
 
Проблемна тема
Підвищення рівня інформаційної компетентності педагога.
Об’єкт дослідження: рівень професійної компетентності вчителя.
Предмет дослідження: ІКТ у педагогічній діяльності вчителя.
Мета дослідження: удосконалення професійної майстерності вчителів - предметників шляхом розширення освітнього простору засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
Завдання творчої групи
1. Залучити педагогів міста до створення інформаційного освітнього простору, що об’єднує педагогів, учнів та їх батьків за близькими до педагогіки проблемами для акумулювання ідей та об’єднання можливостей.
2. Стимулювати вчителів до самостійного поглибленого розширення знань, отриманих у ході роботи.
3. Сприяти впровадженню розробок, ідей вчителів-дослідників у педагогічну практику вчителів міста.
4. Здійснити аналіз стану педагогічного процесу в аспекті впровадження ІКТ у навчально-виховний процес ЗНЗ міста.
5. Провести експериментальні апробації проектів (моделей, дидактичних посібників) як власних, так і розроблених іншими групами.
6. Розробити методичні рекомендації на основі результатів, отриманих у групі.
7. Представити свої дослідження для обговорення педагогічною спільнотою на науково-практичній конференції. 8. Створити мережеву спільноту вчителів-предметників.
9. Опублікувати матеріали творчої групи у пресі.
 
Гіпотеза дослідження ґрунтується на припущенні того, що удосконалення професійної майстерності вчителів-предметників шляхом розширення освітнього простору засобами інформаційно-комунікаційних технологій можливе, якщо стимулювати вчителів до самостійної дослідницької роботи та сприяти впровадженню розробок, ідей вчителів-дослідників у педагогічну практику вчителів міста.
 
Етапи роботи творчої групи
І. Підготовчий етап (вересень –грудень 2009р.).
Розробка загальної програми діяльності творчої групи, визначення принципових позицій щодо організації роботи.
Розробка індивідуальних маршрутів учасників творчої групи.
Розробка портфоліо учасника творчої групи.
 
ІІ. Діяльнісно-прогностичний ( січень – лютий 2010р.).
Аналіз нормативних документів з проблеми. Пошук наукових та навчально-методичних джерел із зазначеної проблеми. Підготовка джерел для подальшого опрацювання педагогічними працівниками міста. Вивчення перспективного педагогічного досвіду з проблеми. Розробка діагностичного інструментарію щодо визначення рівня володіння ІКТ учасниками навчально-виховного процесу.
Форма входу

Пошук
Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829

Copyright MyCorp © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz