Науково-методичний центр
 управління освіти м. Енергодара

Освітня система
Досвід
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Освітня система

Назва ІТ Опис ІТ
Організація процесу виховання та реабілітації дітей, які потребують соціального захисту, в умовах цілодобового перебування в ДОЗ


Суть експериментальної роботи буде полягати в тому, що в однакових педагогічних умовах будуть перебувати одночасно діти, які потребують соціального захисту, та діти вікової норми, що дозволить враховувати як реабілітаційні умови наступне: - взаємовплив обох груп дітей у процесі спілкування, гри, прогулянок, занять, свят, розваг, екскурсій тощо; - власне реабілітація порушень емоційного, психічного, особистісного характеру під час спільної діяльності з дітьми вікової норми; - виховні можливості спільної діяльності дітей обох груп стосовно розвитку у дітей вікової норми таких особистісних якостей, як доброта, піклування про іншого, повага до дорослих, які взяли на себе опіку „складних” дітей, довіра до людей в цілому, та ближнього оточення зокрема, почуття рідної домівки, дружелюбності, колективізму тощо; -наявність сучасної матеріальної бази для лікування дітей (кабінет лікувальних процедур та фізіотерапії) та професійного медичного персоналу; -можливість організації повноцінного збалансованого харчування для дітей обох категорій (дієтсестра, сучасне обладнання харчоблоку); -наявність земельної ділянки (сад, розарій, квітники, газон, садово-паркова зона), що сприяє не лише відпочинку, але й фізичному загартуванню та залученню до створення емоційного продукту від фізичної праці. Мета: розробити та апробувати модель реабілітаційно-виховного процесу для дітей, які потребують соціального захисту.
Раннє виявлення та соціальна підтримка дітей з вадами у розвитку Своєчасне виявлення особливостей аномального розвитку дітей та розробка адекватних методів корекційного впливу можуть бути ефективними за умови створення та застосування спеціальної комплексної діагностико-корекційної системи навчання й виховання. Здійснення системи заходів психолого-педагогічної корекції з урахуванням специфіки розвитку даної категорії дітей дасть змогу значно покращити процес їхнього психофізичного розвитку, запобігти виникненню вторинних відхилень, вирішити питання соціальної адаптації даного контингенту. Мета: розробка і практична апробація моделі організації освітнього закладу комбінованого типу та механізмів координації взаємодії спеціальної і масової освіти.
Психолого-педагогічні умови розвитку здібностей дитини в сучасному українському дошкільному навчальному закладі
Реалізується система з координованих заходів, спрямованих на гуманізацію спілкування вихователів, батьків з дитиною через організацію консультаційних пунктів психологічної допомоги з питань дошкільного виховання. Підвищення рівня компетентності членів педколективу щодо гуманізації виховного процесу, керівництво емоційним розвитком дошкільників. Система занять з вихованцями ДНЗ старшого дошкільного віку з метою емоційного розвитку і виховання. Основне завдання : усвідомлення дітьми власних переживань та формування здатності до співпереживання. Мета: опрацювання інноваційної методики корекційного типу для розвитку здібностей дошкільників в умовах національного дошкільного навчального закладу. - Очікувані результати : Створення в дошкільному навчальному закладі психолого - педагогічних умов для реалізації завдань всебічного розвитку здібностей дошкільнят старшої вікової групи шляхом активізації пізнавальної , вольової та емоційної сфер психіки вихованців.
Особистісно орієнтована модель навчання і виховання дітей 4 – 10 років у комплексі „дошкільний заклад – початкова школа”


Короткий зміст: розробка і експериментальна апробація моделей навчання і виховання в приватній школі-комплексі "дошкільний заклад - початкова школа”, що ґрунтуються на особистісно-орієнтованому підході:
• розробка концепції особистісно-орієнтованої моделі навчання і виховання в школі повного дня - комплексі „дошкільний навчальний заклад-початкова школа” та здійснення її теоретико-методологічного обґрунтування;
• розробка технологічного забезпечення особистісно-орієнтованої моделі навчання і виховання в школі повного дня - комплексі „дошкільний навчальний заклад-початкова школа”;
• експериментальна перевірка особистісно-орієнтованої моделі навчання і виховання в школі повного дня - комплексі „дошкільний навчальний заклад-початкова школа” і її технологічне забезпечення;
• розробка навчально-методичної документації особистісно-орієнтованої моделі навчання і виховання в школі повного дня - комплексі „дошкільний навчальний заклад-початкова школа”. У процесі дослідження використовуються такі методи дослідження: метод аналізу наукових джерел з теми дослідження, метод моделювання, констатуючий, формуючий і контрольний види педагогічного експерименту, спостереження, аналіз учнівських робіт, аналіз навчально- методичної документації, методи математичної статистики. Мета: теоретико-методологічне обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка особистісно-орієнтованої моделі навчання і виховання дітей 4-10 років в школі повного дня - комплексі "дошкільний заклад - початкова школа”.
Нова модель дошкільного закладу


Предмет дослідження :
* система дошкільної освіти спрямована на формування всебічно розвиненої творчої особистості дошкільника засобами художньо-естетичного виховання.
• Короткий зміст експериментальної роботи :
* створення педагогічних умов для розкриття творчого потенціалу кожної дитини та забезпечення її всебічного розвитку в контексті рідної культури ;
* діагностичне виявлення у дітей творчих здібностей, нахилів, інтересів;
* створення та апробація педагогічних інновацій;
* створення та апробація нових технологій та форм організації педагогічного процес) з метою оновлення змісту освітньо-виховної роботи в дошкільному закладі;
* розробка комплексної програми художньо-естетичного розвитку дошкільника;
* розробка методики психолого - педагогічних спостережень;
Мета: створення нової моделі дошкільного закладу, спрямованої на всебічний розвиток дитини , формування основ її духовності засобами художньо-естетичного виховання.
Впровадження в практику роботи навчально-виховної системи В.С. Ліщука «Методика формування читацьких умінь у дітей раннього та дошкільного віку» Апробація навчально-виховної системи В.С. Ліщука по ранньому розвитку дітей, в тому числі читанню і їх інтелектуальному розвитку, взаємодії в процесі експерименту дітей, батьків, ДНЗ і школи. Мета: формування читацьких умінь у дітей раннього віку. Очікувані результати: обґрунтування даних про інтелектуальний розвиток і здоров’я дітей, які брали участь в експерименті, після закінчення ними початкової школи, розробка методичних рекомендацій дошкільного виховання і освітньої підготовки дітей дошкільного віку.
Програма досліджень з проблем наступності навчально-виховної роботи у взаємодії дошкільних установ, школи-гімназії, вузів


Вивчення основних напрямків і науково-методичних основ взаємодії дошкільних установ, школи І ступеня, гімназії, вузів відповідно до республіканської програми
Творча обдарованість:
• діагностика і розвиток творчої обдарованості;
• розробка моделі особистості випускника гімназії;
• рання профільна діагностика учнів;
• створення єдиної методичної системи НВК: дитячий садок-школа І ступеня – гімназія - вуз.
 Свідома мотивація учбової діяльності. Підвищення інтересу до навчання. Залучення учнів до наукових пошуків та досліджень. Значні здобутки, перемоги на олімпіадах з базових дисциплін та наукових конференціях. Орієнтація на отримання вищої освіти випускниками гімназії.
Форма входу

Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Copyright MyCorp © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz