№ п/п |
Критерії оцінки |
Оцінка | |
Вимоги до вищої категорії | |||
Задоволь- няють |
не задоволь- няють | ||
1. |
Постановка завдань діяльності психолога у відповідності із запитами установи |
|
|
2. |
Професійна діяльність з дітьми, з педагогами, з батьками |
|
|
3. |
Методичне забезпечення діяльності |
|
|
4. |
Результативність діяльності |
|
|
5. |
Підвищення кваліфікації та професійної майстерності |
|
|
6. |
Орієнтація в суміжних галузях (педагогіка, дефектологія, психоневрологія, кримінологія, ін) |
|
|
7. |
Документація: - плани роботи – журнали реєстрації - аналітичні звіти |
|
|
8. |
Кабінет психолога |
|
|
9. |
Авторські програми, методичні розробки, статті в ЗМІ |
|
|
10. |
Методична робота: проведення семінарів, «круглих столів», майстер-класів, участь у конференціях, конкурсах |
|
|
11. |
Участь у шкільних заходах (педрада, консиліуми, батьківські збори, семінари) |
|
|
12. |
Рівень загальної культури, володіння методами саморегуляції, рефлексії, релаксації |
|
|
13. |
Загальна оцінка |
|
|
Додаток № 3
Форма експертного висновку
Висновок
Висновок включає відповіді на наступні питання:
- Загальний стаж роботи.
- Стаж роботи на посаді практичного психолога у даному освітньому закладі.
- Педагогічний стаж.
- Загальний стаж роботи практичним психологом.
- Коли присвоєна 1-а кваліфікаційна категорія.
- Програма атестації.
- Участь у науково-методичній роботі та професійних конкурсах.
- Участь в житті освітнього закладу
Висновок включає відповіді на наступні питання:
- Загальний стаж роботи.
- Загальний стаж роботи практичним психологом.
- Програма атестації.
- Участь у науково-методичній роботі та професійних конкурсах.
- Участь в житті освітнього закладу.
- Нагороди (грамоти, медалі, почесні значки тощо).
- Оцінка діяльності психолога адміністрацією школи та методистами.
- Представлення та оцінка роботи.
- Використання діагностичних, розвиваючих, корекційних і консультативних методів.
- Загальна оцінка професійно-особистісних якостей атестуємого.
- Загальний висновок:
Голова експертної групи.
Члени експертної групи: