7 |
Устаткування і програмне забезпечення |
Слід визначитися у необхідних для здійснення проекту програмних продуктів, чи потрібний доступ до Інтернету. Перевірити готовність комп’ютерного класу до роботи учнів. |
8 |
Матеріали для вчителів |
Підготувати примірники завдань для учнів; критерії оцінювання різних видів діяльності; примірники форми опитування; примірники списку навичок, необхідних для проведення телефонного опитування; примірники таблиць для структурно-групового аналізу; ілюстрації; примірники карток груп; інструкції для розкадровки та бланки розкадровки. |
9. |
Рекомендовані веб-сайти |
З метою економії часу, перед початком роботи, потрібно скласти список з короткою анотацією корисних веб-сайтів. |
10 |
Додаткові матеріали та ресурси |
Опис підручників, журналів, відеоматеріалів. Слід продумати список ресурсів, до яких в учнів повинен бути доступ на уроці. |
11. |
Робота на уроках |
У цьому розділі розглядається перебіг проекту, починаючи з першого уроку. Розглядаються рекомендовані стратегії та методи роботи в групах, а також напрямки роботи учнів. |
12. |
Оцінювання |
Проектно-орієнтоване навчання та навчання в групах вимагає використання досконалих, аутентичних методів навчання. Необхідно підготувати рубрики оцінювання (оцінювання письмових робіт, оцінювання презентації, оцінювання розкадровки; оцінювання рекламного оголошення; оцінювання листа до організації, установи; оцінювання брошури). |
13. |
Методи організації учнівської роботи |
Здатність до адаптації – це основна запорука ефективності навчання. Слід звернутися до інтерактивних методик («Робота в групах»). |
Перед розмовою необхідно виконати такі дії:
- Визначити мету інтерв’ю (що вам потрібно дізнатися).
- Записати питання у логічному порядку.
-
Дізнатися щось про людину, з якою ви будете спілкуватися (біографічні дані, посада,
-
освіта, звання, обов’язки, тощо).
- Взяти із собою ручку та папір, щоб робити нотатки.
- Підібрати до візиту доречний одяг.
-
Справити хороше враження.
-
Прийти вчасно. Краще за п’ять або десять хвилин до призначеного терміну.
-
Посміхатися, чітко назвати своє ім’я, потиснути руку та повідомити про
-
свою мету.
-
Задавати питання, які стосуються справи, та уважно слухати співрозмовника.
-
Якщо потрібно, попросити надати пояснення. Пам’ятайте: якщо ви цитуєте слова
-
особи, з якою ви спілкувалися, цитати повинні бути точними, а те, що
-
повідомляється не для розголошення, повинно залишитися між вами.
· Висловити подяку усно та у наступній записці.
24 березня 2009р. Н.О. Ласкова