Науково-методичний центр
 управління освіти м. Енергодара

Експертний лист
Досвід
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Експертний лист

                                                                                                                     Додаток 3 

                                                                                                                        до наказу управління освіти

                                                                                                                        від 26.04.2010  № 248

 

Огляд-конкурс

навчальних кабінетів загальноосвітніх закладів

 

ЕКСПЕРТНИЙ ЛИСТ

 

           Навчальний кабінет _____________________________________________

                                                                  (предмет)

           ______________________________________________________________

                                                                  (повна назва  ЗНЗ) 

         ______________________________________________________________________

                                                                  (ПІП зав. кабінетом)

         ______________________________________________________________________

                                                                  (ПІП    експерта)

                                                          «___» _______________ 201__р.


 Критерії оцінки Максимальна кількість балів Самооцінка Оцінка експертів
 I.  Наявність нормативної документації  навчального кабінету.18  

1.1. Наказ про завідування кабінетом.

1.2. Паспорт кабінету та інвентарна книга.

1.3. Акт  прийняття навчального кабінету адміністрацією  закладу щодо підготовки кабінету до  його функціювання.

1.4. План  роботи кабінету на навчальний рік та перспективу.

1.5. Режим роботи навчального кабінету.

1.6. Нормативні документи з викладання  предмету.

3

3

3

3

3

3

  
 II. Дидактико-методичні та практичні матеріали. Відповідність обладнання кабінету Типовому переліку (наказ МОН України від 20.07.2004 №601 п.5) 30  
2.1. Дидактичний матеріал для організації індивідуальної, фронтальної роботи, тести та інші матеріали для перевірки знань учнів.  6  
2.2. Рекомендації для учнів  з проектування їхньої навчальної  діяльності, пам’ятки  щодо організації навчальної   діяльності учнів. 6  
2.3. Результати  виконання  учнями творчих завдань, зразки творчих робіт учнів. 6  
2.4 Наявність та використання державної символіки 6  
2.5 Наявність постійних та мобільних  стендів, змістовність матеріалів. 6  
 III. Бібліотека кабінету. 12  
3.1. Методична  література з  предмету. 4  
3.2. Довідково-інформаційна література (енциклопедії, словники, довідники  тощо). 4  
3.3. Картотека  наявної літератури кабінету.4 4  
 IV. Матеріально-технічна база та оформлення кабінету (наказ МОН України від 20.07.2004 №601 п.6). 15  
4.1. Наявність засобів навчання  та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів(згідно Базового переліку). 5  
4.2. Наявність  технічних засобів. 5  
4.3.Аудіотека, відеотека, медіатека (наявність та каталог). 5  
 V. Дотримання правил техніки безпеки та нормативних  санітарно-гігієничних вимог (наказ МОН України від 20.07.2004 №601 п.4.2.) 15  
5.1. Організація робочого місця учня  та вчителя. 5  
5.2 .Освітлення кабінету. 5  
5.3. Документація  з техніки  безпеки  (інструкції). 5  
 VI. Оригінальність та естетичність оформлення кабінету. 10  
 Всього балів: 100  

Максимальний бал              - 100

1 місце                             - 100 – 86     

2 місце                             85 – 76       

3 місце                             75 56       

 

Підпис експерта:        _______________                        _______________________________________                                  

                                     (підпис)                                    (ПІП експерта)


Форма входу

Пошук
Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829

Copyright MyCorp © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz