Науково-методичний центр
 управління освіти м. Енергодара

Адреси перспективного педагогічного досвіду
Досвід
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Адреси перспективного педагогічного досвіду

КЗ "Енергодарська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 7"
                 Енергодарської міської ради
 
Адреса:              71500, Запорізька область, м.Енергодар, бул.Каштановий, 1.
 
Телефон (факс): 8 (239) 3-36-66.
 
Автор досвіду:   Ласкова Наталія Олександрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ "Енергодарської
                         загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №7" Енергодарської міської ради.
 
Тема досвіду:    Психолого-педагогічний супровід становлення та розвитку життєвої компетентності вихованців
                     груп продовженого дня.
 
                                Базова модель досвіду
 
   Актуальність і перспективність досвіду зумовлені необхідністю реалізації нових стратегічних орієнтирів розвитку сучасної
загальноосвітньої школи, пріоритетних напрямів її інноваційного становлення, які визначені Концепцією Державної цільової прог-
рами "Школа майбутнього" на 2007-2012 рр. Зазначений документ, як і Національна доктрина розвитку освіти в Україні, Концеп-
ція 12-ти річної загальноосвітньої школи відокремлюють основну мету та пріоритетний результат діяльності сучасної школи:
"плекання конкурентоспроможної, життєво компетентної особистості, яка може підтримувати необхідний рівень соціальної актив-
ності, бути соціально мобільною, здатною до життєвого проектування, свідомого і творчого визначення й здійснення власного
життя". Нова школа має стати простором життя дитини, яка не повинна готуватися до життя, а повноцінно жити.
   Запропонована вченими психолого-педагогічна концепція життєвої компетентності для практичної реалізації потребує цілісного
й системного психолого-педагогічного супроводу становлення та розвитку життєвої компетентності вихованців, результати опра-
цьовування якого представлені в досвіді Енергодарської ЗОШ №7 в умовах діяльності груп продовженого дня.
 
   Теоретична база досвіду: надбання вітчизняної та зарубіжної філософської, соціологічної, психологічної, педагогічної теорії
та практики, які мають світоглядну, гуманістичну, соціальну та культурологічну спрямованість.
   Теоритичною основою досвіду стали концепції: особистісно-орієнтованого виховання, психології та педагогіки життєтворчості
особистості, її логічного продовження в психолого-педагогічній концепції життєвої компетентності особистості (Л.В.Сохань,
О.Я.Савченко, М.В.Кирилова, Г.М.Нессен, І.Г.Єрмакова, Д.О.Пузікова, Т.М.Титаренко та ін.), концепції виховних систем (Н.Новікової,
Л.Сєліванової, М.Ю.Красовицького, І.Г.Єрмакова, Є.М.Степанова, Г.І.Сороки тощо); теорії розвитку особистості в колективі (І.Д.Бех,
А.С.Макаренка, В.О.Сухомлинського, І.П.Іванова та ін.),теоретичні засади психолого-педагогічного супроводу  становлення та роз-
витку дитини (М.Р.Битянової, А.В.Мудрика, Н.Б. Крилової, Е.Ф.Зеєра та ін.), жіяльнісного підходу тощо.
 
   Результати досвіту:
           •   опрацювання організаційно-педагогічної моделі психолого-педагогічного супроводу вихованців груп продовженого дня
                Енергодарської ЗОШ №7 та створення програми реалізації зазначеної моделі; її впровадження в практику життєдіяльнос-
                ті навчального закладу;
           •   оновлення та збагачення освітнього простору життєдіяльності молодших вихованців школи;
           •   зростання рівня професійної компетентності із зазначеної проблеми педагогів школи;
           •   позитивна динаміка особистісного розвитку вихованців, осмислення ними їхньої життєдіяльності та зростання мотивації до
               самопізнання та самовдосконалення, самостійного вирішення життєвих проблем;
           •   розвиток суб’єктної взаємодії учасників навчально-виховного процесу школи.
  
   За інноваційним потенціалом досвід - комбінаторний.
  
   Провідна педагогічна ідея досвіду - концептуальна модель психолого-педагогічного супроводу становлення та розвитку життєвої
компетентності вихованця групи продовженого дня.
  
                        Інформаційно-педагогічна модель досвіду
 
   Технологія досвіду полягає в:
            •   теоретичному обгрунтуванні та практичній реалізації психолого-педагогічного супроводу становлення та розвитку життєвої ком-
                петентності вихованця групи продовженого дня;
            •   створенні оптимальних умов для продуктивного підвищення якості психолого-педагогічної життєдіяльності учасників навчально-
                виховного процесу, їхньої самореалізації;
            •   опрацюванні системи психолого-педагогічного супроводу становлення та розвитку життєвої компетентності вихованця групи
                продовженого дня;
            •   розробці рекомендацій щодо психолого-педагогічного супроводу становлення та розвитку життєвої компетентності вихованця
                групи продовженого дня ЗНЗ.
 
   Досвід схвалено на засіданні кафедри педагогіки та психології післядипломної освіти КЗ "ЗОІППО" ЗОР, рекомендований до впровадження
за створення необхідних умов (професійної компетентності педагогів, створення збагаченого освітнього простору, реалізації інноваційних
підходів до організації життєдіяльності суб’єктів навчально-виховного процесу з урахуванням індивідуальних особливостей кожного навчального закладу тощо).
 
   Матеріали досвіду зберігаються на кафедрі педагогіки та психології післядипломної освіти КЗ "ЗОІППО" ЗОР.
 
Величко Н.Я., 8 (061) 34-77-42
Форма входу

Пошук
Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829

Copyright MyCorp © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz