Науково-методичний центр
 управління освіти м. Енергодара

Каталог файлов
Досвід
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлов

Головна » Файли » Нормативно-правове забезпечення методичної роботи » Інструкції, рекомендації

Забезпечення інформаційного супроводу веб-сайту
[ Викачати з сервера (36.1 Kb) ] 2009-Вересень-03, 07:28
Методичні рекомендації щодо забезпечення інформаційного супроводу веб-сайту навчального закладу
 

1.Функціональні можливості шкільного веб-сайту

 Веб-сайт можна охарактеризувати як сукупність інформаційних ресурсів, доступних через Інтернет, які пов'язані між собою гіпертекстовими та іншими навігаційними посиланнями. Для веб-сайту характерним є, як правило, єдине доменне ім'я та єдина система адміністрування та управління.

Веб-сайт навчального закладу по суті є його представництвом в Інтернеті. Веб-сайт повинен надавати потенційному відвідувачеві максимально повну інформацію. Зазвичай веб-сайт є серйозним інформаційним ресурсом, над яким працює багато людей.

Основні характеристики веб-сайтів:

  • зміст (контент) - те, що цікавить відвідувача в першу чергу;
  • користувацький інтерфейс та система навігації;
  • візуальне оформлення (часто його називають дизайном).

Серед основних факторів, які визначають ефективність сайту, слід виокремити наступні:

  • продумана стратегія;
  • інформаційне наповнення; в переважній більшості випадків основне, що цікавить відвідувача – це інформація;
  • функціональність та зручність у користуванні; відвідувач повинен мати можливість швидко знайти потрібну йому інформацію;
  • візуальне оформлення; дослідження свідчать, що непрофесійні або претензійні сайти відштовхують відвідувачів; дуже не рекомендується використання анімації, крім випадків, коли її застосування обумовлено певною метою, оскільки візуальні ефекти відволікають відвідувача від основного – інформаційного наповнення;
  • утримання зацікавленості відвідувача, щоб він залишився на сайті; з цією метою часто використовуються форуми, вікторини та ігри, надаються безплатні послуги тощо.

 До основних проблем, пов'язаних з веб-сайтами, слід віднести наступні:

  • створення;
  • розміщення;
  • підтримка;
  • промоутинг.

Шкільні веб-сайти можна використовувати:

-    як інформаційний ресурс для вчителів, учнів та їх батьків;

-    для встановлення звязку з іншими навчальними закладами, з іншими вчителями, учнями;

-    як засіб пошуку партнерів;

-    для опублікування результатів оглядів і анкетних опитувань.

Шкільний сайт – це свого роду візитна картка школи, він найкращим чином може допомогти у формуванні внутрішньошкільного освітнього середовища, входженню в глобальну мережу Інтернет і впровадженню в практику школи нових модулів навчальної діяльності. Для цього сайт школи повинен відтворювати специфіку навчальних планів, надавати авторські програми, розповідати про особливості освітніх технологій, які використовуються навчальним закладом. Сайт може бути інструментом організації внутрішньошкільного інформаційно-освітнього середовища, вміщувати інформацію для батьків, а також електронний каталог бібліотеки, медіатеки.
 
                                     

Внутрішні користувачі – Школярі:

- розклад основних занять;

- розклад факультативів;

- розклад важливих шкільних подій;

-  дошка пошани школярів;

-  замітки про шкільне життя;

- навчальні матеріали;

-  дитячі заходи за місцем проживання;

-  дитячі заходи в Інтернеті;

- майбутня професія;

-  довідник телефонів та електронних адрес школярів;

- служба оперативної відповіді на питання школярів;

- спілкування (чат);

- мережеві конкурси і клуби за інтересами;

- оцінка вчителям і адміністраторам;

- посилання на корисні Інтернет ресурси.

Внутрішні користувачі – Вчителі:

- розклад основних занять;

- розклад факультативів;

- розклад важливих шкільних подій;

- розклад важливих подій для вчителів;

- педагогічні замітки;

- дошка пошани вчителів;

- довідник телефонів та електронних адрес вчителів та школярів;

- кваліфікаційний склад вчителів;

- статистика успішності школярів;

- матеріально-фінансове забезпечення школи;

- посилання на корисні Інтернет ресурси.

Внутрішні користувачі – Батьки:

- розклад основних занять;

- розклад факультативів;

- розклад важливих шкільних подій;

- успішність дітей;

- матеріально-фінансове забезпечення школи;

- успіхи школи;

- кваліфікаційний склад вчителів;

- статистика успішності школярів.

Внутрішні користувачі - Адміністрація школи:

- розклад основних занять;

- розклад факультативів;

- розклад важливих шкільних подій;

- розклад важливих подій для вчителів;

- матеріально-фінансове забезпечення школи;

- успіхи школи;

- план розвитку школи;

- довідник телефонів та електронних адрес;

- кваліфікаційний склад вчителів;

- статистика успішності школярів.

Внутрішні користувачі – Управління освіти:

- розклад основних занять;

- розклад факультативів;

- розклад важливих шкільних подій;

- розклад важливих подій для вчителів;

- матеріально-фінансове забезпечення школи;

- успіхи школи;

- план розвитку школи;

- кваліфікаційний склад вчителів;

- статистика успішності школярів.

Зовнішні користувачі – Школярі інших шкіл:

- замітки про шкільне життя;

- навчальні матеріали;

- майбутня професія;

- посилання на корисні Інтернет ресурси.

Зовнішні користувачі – Адміністрація інших шкіл:

- матеріально-фінансове забезпечення школи;

- успіхи школи;

- план розвитку школи;

- кваліфікаційний склад вчителів.

Зовнішні користувачі – Вчителі інших шкіл,

- педагогічні замітки;

- кваліфікаційний склад вчителів;

- посилання на корисні Інтернет ресурси.

Зовнішні користувачі – Управління освіти, міністерства:
- матеріально-фінансове забезпечення школи;
- статистика успішності школярів;
- кваліфікаційний склад вчителів 
>>
Категорія: Інструкції, рекомендації | Додав: KissLove
Переглядів: 1571 | Завантажень: 285 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz