Модернізація контрольно-коригуючої діяльності керівника дошкільного навчального закладу та навчально-виховного комплексу „Дитячий садок – школа” з питань дошкільної освіти |
Впровадження особистісно-орієнтованої моделі, пошук нових підходів, нових технологій визначення ефективності діяльності вихователя, впливу його на дитину; застосування класичних рекомендацій М.Поташника, Т.Чекмарьова, В.Березовської, В.Бондаря щодо вивчення науково-теоретичної та методичної готовності педагогічних працівників, їх емоційних характеристик, діагностування, прогнозування та експертизи педагогічного процесу; модернізація управлінської діяльності на основі наукових досліджень Н.Л.Коломенського, В.І.Маслова, В.І.Пуцова, І.П.Підласого, О.М.Шпака. |