Науково-методичний центр
 управління освіти м. Енергодара

Рекомендації щодо створення портфоліо з проблем впровадження ІКТ у навчально-виховний процес
Досвід
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рекомендації щодо створення портфоліо з проблем впровадження ІКТ у навчально-виховний процес

                    Рекомендації щодо створення портфоліо учасника міської творчої групи
                                з проблем впровадження ІКТ у навчально-виховний процес
1. Загальні відомості про вчителя
 Цей розділ включає матеріали, що відбивають досягнення вчителя в різних галузях:
· прізвище, ім’я, по батькові, рік народження;
· освіта (що і коли закінчив, отримана спеціальність і кваліфікація за дипломом);
· трудовий і педагогічний стаж, стаж роботи в даному ЗНЗ;
· підвищення кваліфікації (назва структури, де прослухані курси, рік, місяць, проблематика курсів);
· копії документів, що підтверджують наявність учених і почесних звань та ступенів;
· найбільш значимі нагороди, грамоти, листи подяки;
· дипломи різних конкурсів;
· інші документи на розсуд учасника творчої групи.
2. Науково-методична діяльність
Цей розділ включає матеріали, які відбивають дослідницько-експериментальну діяльність учасника творчої групи:
· проблемна тема учасника творчої групи;
· мета досліджень;
· завдання дослідження;
· гіпотеза дослідження;
· об’єкт дослідження;
· предмет дослідження;
· теоретико-методологічна основа експерименту ( актуальність і перспективність проблеми; теоретичне обґрунтування проблеми – опора на сучасні наукові погляди, висновки, досягнення; наукова значущість; новизна та оригінальність; практична значущість; результативність; можливість творчого наслідування результатів експерименту).
· достовірність результатів дослідження;
· вірогідність негативних наслідків;
· очікувані позитивні результати та форми їх подання.
3. Планування діяльності учасника творчої групи
· Етапи дослідження:
І. Підготовчий етап. Розробка загальної програми експериментальної роботи, вивчення питання, досвіду роботи шкіл, визначення принципових позицій у проведенні дослідно-експериментальної роботи. Розробка індивідуальних маршрутів розвитку учнів. Розробка системи психолого-педагогічної діагностики учнів.
ІІ. Діагностико-концептуальний етап. Практичне оволодіння психодіагностичними методиками й технологіями диференціації та індивідуалізації навчання й виховання. Діагностика учнів, створення банку даних про рівень їх розвитку. Планування заходів.
ІІІ. Організаційно-прогностичний етап. Реалізація експериментальної програми. Запровадження засобів ІКТ навчання у навчально-виховний процес. Розробка методології та технології максимального розвиваючого ефекту. Відпрацювання механізму комплексної взаємодії «учень - педагог»
ІV. Розвиваючо-формуючий етап. Реалізація експериментальної програми. Первинна апробація й корекція отриманих у дослідницько-експериментальній роботі матеріалів. Запровадження системи психологічного, соціологічного, дидактичного тестування для виявлення динаміки учнів у контексті теми дослідження.
V. Узагальнюючий етап.
Аналіз (кількісний, якісний, теоретико-методологічний) та узагальнення матеріалів дослідження. Оформлення їх у вигляді методичних рекомендацій. Науково-практичне подання (опис роботи). Порівняльна характеристика результатів експерименту відносно результатів аналогічних експериментальних систем і загально шкільної масової практики. · План проведення експерименту.
4. Результати дослідницької діяльності .
· Список використаних джерел ( у тому числі посилання на ресурси Інтернету з вказівкою на назву сайту, URL-адреса сторінки з коротким описом ресурсу).
· Шаблони анкет для проведення психологічного та соціологічного опитування.
· Таблиці, схеми, моделі, ілюстрації і т.д.
· Дидактичні матеріали.
· Методичні матеріали ( методичні розробка уроків, заходів, проектів).
· Матеріали учнівських робіт ( творчі реферати, навчально-дослідницькі роботи, проекти).
· Результати психолого-соціологічних досліджень.
· Результати контрольних зрізів.
· Фотоматеріали.
· Інші матеріали та документи.
 
                                                                                   Ласкова Н.О., методист НМЦ
Форма входу

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz