№ |
Форма роботи |
Зміст роботи |
Мета роботи |
Термін
Відповідальний |
1. |
Формування творчої групи по проблемі впровадження ІКТ у навчально-виховний процес. |
Вивчення якісного складу міських методичних об’єднань вчителів на предмет володіння ІКТ. |
Виявлення напрямків діяльності вчителів на предмет використання ІКТ у педагогічній практиці з метою подальшого узагальнення та систематизації досвіду з наступним його поширенням серед вчителів міста. |
жовтень, 2009р.
Ласкова Н.О., методист НМЦ |
2. |
Розробка Положення про міську творчу групу з проблем впровадження ІКТ у навчально-виховний процес. |
Обговорення загальних положень, мети, режиму роботи, змісту діяльності, форм роботи, документації творчої групи. |
Регламентування діяльності членів творчої групи. |
жовтень, 2009р.
Ласкова Н.О., методист НМЦ
|
3 |
Завдання творчої групи. |
Обробка даних анкетування. Виявлення рівня обізнаності членів групи з проблеми інформаційно-комунікаційних технологій. |
Виявлення проблемних питань для впровадження та вивчення. |
жовтень, 2009р.,
Ласкова Н.О., методист НМЦ |
4. |
Оформлення довідково-інформаційних матеріалів членів творчих мікрогруп (домашнє завдання для членів творчої групи) |
Підбір матеріалів з проблемної теми. |
Інформування членів творчих груп. |
жовтень – грудень 2009р.,
члени творчих
мікрогруп.
|
5 |
Складання індивідуального плану роботи учасників мікрогрупи по впровадженню електронних педагогічних програмних засобів у навчально-виховний процес. |
Визначення етапів роботи з ЕППЗ;складання планів - графіків проведення уроків; діагностика спостережень за результативністю роботи; визначення інформаційного продукту. |
Опанування вчителем навичок роботи з ЕППЗ. |
жовтень-листопад, 2009р.,
члени творчих мікрогруп. |
6. |
Складання індивідуального плану роботи учасників мікрогрупи по впровадженню в практику вчителя сервісу WEB.2.0 |
Визначення етапів роботи; складання графіків практичних занять; діагностика спостережень за результативністю; визначення інформаційного продукту. |
Опанування вчителем навичок роботи в соціальних сервісах WEB.2.0. |
жовтень-листопад, 2009р.,
члени творчих
мікрогруп. |
7. |
Складання індивідуального плану роботи учасників мікрогрупи по впровадженню в практику методу проектів. |
Визначення етапів роботи; складання графіків практичних занять; діагностика спостережень за результативністю; визначення інформаційного продукту. |
Підвищення ефективності використання методу проектів у навчально-виховній діяльності вчителя. |
жовтень-листопад, 2009р.,
члени творчих
мікрогруп.
|
8. |
Складання індивідуального плану роботи учасників мікрогрупи по створенню електронних методичних, дидактичних посібників вчителя та класного керівника . |
Визначення етапів роботи; складання графіків практичних занять; діагностика спостережень за результативністю; визначення інформаційного продукту. |
Опанування навичок роботи з тестовими оболонками; підвищення ефективності використання програми Excel в аналітичній діяльності вчителя. |
жовтень-листопад, 2009р.,
члени творчих
мікрогруп.
|
9.
|
Практичні заняття для учасників міської творчої групи:
- робота з електронними ППЗ;
робота з програмою Excel. |
Створення умов для формування знань, умінь та навичок роботи з електронними посібниками; навичок роботи в програмі Excel. |
Опанування педагогів відповідними компетенціями для самовдосконалення та самоосвіти. |
грудень 2009р.,
Дятлова О.А.
(ЕЗОШ № 7)
|
10 |
Круглий стіл « Використання WEB. 2.0 у навчально-виховній роботі вчителя та класного керівника». |
Визначення шляхів реалізації проблемної теми засобами Інтернету. |
Обмін досвідом роботи в межах творчої групи. |
березень 2010р Перерва С.В.
(ЕНВК № 5)
Кабакова О.В.
( (ЕНВК № 5)
Палієнко С.В.
(ЕНВК № 5)
|
11. |
Аналіз діяльності міської творчої групи. |
Розробка інструментарію моніторингу діяльності творчої групи; виявлення недоліків; постановка завдань. |
Вивчення та узагальнення стану роботи з упровадження методичної проблеми. |
травень 2009р.,
Ласкова Н.О.,
члени творчих
мікрогруп.
|