Науково-методичний центр управління освіти м. Енергодара |
|
| |||||||
Досвід
Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Методичні рекомендації щодо атестації практичних психологів на вищу кваліфікаційну категоріюДодаток № 2
Експертна оцінка діяльності практичного психолога
Додаток № 3 Форма експертного висновку Висновок виноситься на підставі узагальнення всіх етапів атестації з
урахуванням загального культурного рівня атестуємого.
Висновок за результатами експертної оцінки професійної діяльності практичного психолога ______________________________________________________(П.І.Б.)
ЗНЗ № ________на вищу кваліфікаційну категорію
Висновок включає відповіді на наступні питання: - Загальний стаж роботи. - Стаж роботи на посаді практичного психолога у даному освітньому закладі. - Педагогічний стаж. - Загальний стаж роботи практичним психологом. - Коли присвоєна 1-а кваліфікаційна категорія. - Освіта - вища, у якому році, який вуз закінчив, спеціальність, кваліфікація з освіти
(заповнюється за дипломом про вищу освіту).
- Підвищення кваліфікації конкретно - коли, де навчався, участь у заходах, які
організовувались в області та місті. Форма кваліфікаційних випробувань.
- Програма атестації. - Участь у науково-методичній роботі та професійних конкурсах. - Участь в житті освітнього закладу Висновок включає відповіді на наступні питання: - Загальний стаж роботи. - Стаж роботи на посаді практичного психолога у даному освітньому закладі.
- Педагогічний стаж.
- Загальний стаж роботи практичним психологом. - Коли присвоєна 1-а кваліфікаційна категорія.
- Освіта - вища, у якому році, який вуз закінчив, спеціальність, кваліфікація з освіти
(заповнюється за дипломом про вищу освіту).
- Підвищення кваліфікації конкретно - коли, де навчався, участь у заходах,
організуємих в області та місті. Форма кваліфікаційних випробувань.
- Програма атестації. - Участь у науково-методичній роботі та професійних конкурсах. - Участь в житті освітнього закладу. - Нагороди (грамоти, медалі, почесні значки тощо). - Оцінка діяльності психолога адміністрацією школи та методистами. - Представлення та оцінка роботи. - Використання діагностичних, розвиваючих, корекційних і консультативних методів. - Наявність авторських розробок та їх оцінка; наявність авторських статей у ЗМІ.
- Оцінка змін у діяльності психолога за час, що минув з попередньої атестації.
- Загальна оцінка професійно-особистісних якостей атестуємого. - Загальний висновок: На підставі вищевикладеного експертна комісія вважає, що діяльність відповідає
(не відповідає) вимогам, що пред'являються до спеціалістів вищої кваліфікаційної
категорії, і пропонує атестувати (не атестовувати) на вищу кваліфікаційну
категорію практичного психолога.
Голова експертної групи. Члени експертної групи: |
Форма входу
Пошук
Календар
Сайти ЗНЗ,ДНЗ,ПНЗ
Архів записів
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||